|
Post by Noir on Sept 20, 2005 8:10:34 GMT 1
Jeg lavede denne make up for noget tid siden. Jeg er lidt i tvivl om hvor god den er. Synes den er blevet ok, men vil gerne høre hvad andre synes? Ja ja selvfølgelig ikke den typiske "jeg skal handle i netto"-makeup. Men det prøvede jeg ikke lige på. Hvad synes I? Har I nogle gode råd eller ideer til makeup´en -øjenbryn el. lign. Der er slet ikke redigeret i billedet. PS. I andre kan også poste billeder af j-make up her i denne tråd, hvis I vil have gode råd. Hvis I bare vil vise dem frem, så find en anden tråd.
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 15:55:36 GMT 1
Hmm.. dene r meget flot. jeg er meget læbefikseret for tiden XD og de er rigtig flotte.. Savner på en måde det ved øjet går i ét med din hud. elelr virkere mere flydende.. hvordan skal man sige det.. jah. noget i den stil ihvertfald
|
|
|
Post by Angelica on Sept 20, 2005 18:37:14 GMT 1
Dine læbestif er to forskellige farver, det er meget flot, men det burde gå mere flydende over i hinanden. Men det kan måske hjælpes ved at gnide det ind i hinanden?
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Sept 20, 2005 19:11:46 GMT 1
som de andre siger...læberne er go'e....men jeg kan ikke li det rundt om ørne...ville nok føle det flottere hvis det var mere flydene at se på....lige nu synes jeg bare det minder om noget hvor man har gnedet dig i øret.....og det skal ikke betragtes som noget ondt!
|
|
|
Post by Noir on Sept 20, 2005 19:17:15 GMT 1
som de andre siger...læberne er go'e....men jeg kan ikke li det rundt om ørne...ville nok føle det flottere hvis det var mere flydene at se på....lige nu synes jeg bare det minder om noget hvor man har gnedet dig i øret.....og det skal ikke betragtes som noget ondt! oki, oversættelse tak: ØRNE: Betyder det øjnene? Og Øret: Betyder det øjet? Og, ja, det er helt meningen det skal se sådan ud - det er trods alt j-make up ^^" Der er ret mange "skarpe" kanter o.l. Men meget rart at høre jeres mening!
|
|
|
Post by Dina on Sept 21, 2005 7:44:46 GMT 1
Jeg kan godt lide øjnene, på den måde de går ned af dine kinder. Syntes bare du skulle have lavet det lidt mere fint over øjet! Eller rigtig fine farver til den make-up! =)
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Sept 22, 2005 15:58:25 GMT 1
ups undskuld >_< måtte ha skrevet lidt hurtigt... men ja...de begge ting skulle der har stået øjet
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Sept 22, 2005 15:59:33 GMT 1
ups undskyld >_< måtte ha skrevet lidt hurtigt... men ja...de begge ting skulle der har stået øjet
|
|
|
Post by noclue on Nov 22, 2005 15:47:31 GMT 1
kan virkeligt godt lide øjen makeuppen... men nu er jeg jo også en gris efter kraftig øjen makeup.... måske det dog ville blive endnu finere hvis du brugte rød eyeliner og skygge også og bare nogle sorte kunstige vipper, tror det ville se rigtigt godt ud
|
|