|
Post by miki on Sept 20, 2005 19:26:44 GMT 1
Her er en lille billed serie jeg ville prøve mens jeg lavede tarot kortet "GLÆDE" Først materialerne.. ikke alt blev brugt, men de meste ^^ så til værket. starter altid med øjnene: Eyeliner. dne kender vi alle sammen. hele vejen rundt til at starte med. S¨til øjenskygge. over øjet er en svag pink og under øjet en svag lyseblå. Sort helt inde ved næsen og den følger buen hele vejen og går ud i tre spidser. Tre spidser bliver tegnet under øjet. (Derefter bliver kunstige øjenvipper tilføjet) Så til munden: Eyeliner langs det inderste af læberne både forneden og for over. klar lipglosh eller læbepomade smøres på resten af læberne, nu skal de nemlig forsvinde!. hudfarvet pudder, det skal pudres på gloshen eller læbepomaden så de fine læber bliver dækket. Til sidst griber vi den flydende eyeliner og laer to streger fr hver mundvig, der buer opad i et "smiley-smil". rød læbestift eller kinnerødt placeres som små prikker over. Så er vi klar
|
|
|
Post by Ripper on Sept 20, 2005 21:47:22 GMT 1
Seriøst, totalt happy.... Men jeg troede det var computer lavet o.O Lignede det lidt ^_^; Men stadig en fed detalje XD Smiiiile for life!
|
|
|
Post by Dina on Sept 21, 2005 7:43:07 GMT 1
Uhhhhh! Den øjen make-up er helt vildt smuk! Rigtig fint! =)
|
|
|
Post by Noir on Sept 21, 2005 9:37:34 GMT 1
Wow, ja hvor fint!
RIPPER >> Det var jo til tarot billederne hvor jeg tidligere nævnte at redigering var tilladt, bare ikke overdrevet brug! Så hvis alt hendes make up og ALTING havde været lavet på computer var der ligesom ikke rigtigt hold i det - Det handler om at lave fed make up til tarot kortene ikke om at redigere det flot >_>
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 9:41:23 GMT 1
Jeg kan ikke finde ud af at redigere billeder alligevel XD Munden var tegnet godt på :0
|
|
|
Post by Kimi Kimmie on Sept 28, 2005 21:16:21 GMT 1
Du har jo altid været super god til makeup Miki-sama ;D
|
|
|
Post by miki on Sept 29, 2005 19:13:03 GMT 1
Kimi<< Tusind tak ^__^ har bare altif haft en masse jeg bare MÅTTE prøve. kommer måske flere særer ting i weekenden elelr ihvertfald fredag ^__^ BEWARE !!
|
|
|
Post by Ragdoll on Oct 11, 2005 20:34:13 GMT 1
Miki har gjort det igen *store øjne*
|
|
|
Post by miki on Oct 11, 2005 21:14:59 GMT 1
Fujii<< og pas på. eller je kommer efter dig. kan snilt gører det igen
|
|