|
Post by BlackSwann on Sept 22, 2005 20:22:02 GMT 1
Ja, jeg fik et flip. JEG synes disse billeder er ret J-Rock'er agtige. Såå jeg spørger lige jer: HVAD SYNES I?! ^^;; Mislykket forsøg på at ligne en knust dukke T__T J-RoooooocK? XD Mit cam er SKOD, men jeg låner Noir's digicam imorgen, og SÅÅÅ SKAL DER TAGES BILLEDER !!! XD
|
|
|
Post by miki on Sept 22, 2005 20:25:43 GMT 1
Hahaa.. rigtig gode Black ^__^ det nederste minde mig om en eller anden person o.o kan ikke huske hvem.. men en god lille billed serie XD nu ved jeg også lidt om det x.x
|
|
|
Post by Noir on Sept 22, 2005 20:30:19 GMT 1
Skal jeg give bedømmelse... ? Her får du en ! Det øverste er ikke j-makeup, men det ved du nok.. De næste er.. næsten.. Læbestiften er god, tror bare at du skulle gøre kanten af læberne mørkere. Hm, øjnene er meget gode, tit er det læberne i j-make up der er mest gjort ud af... Jeg kender en tutorial til j-make up, kan poste den hvis det er.. Godt der hvor du har tværet læbestiften ud - en typisk og fin j-make up ting Bare med lidt mere mørkt i læberne. Men ja, jeg ved at din cam. ikke er godt, så det er også svært at se så meget på disse billeder
|
|
|
Post by Noir on Sept 22, 2005 20:38:50 GMT 1
Skal jeg give bedømmelse... ? Her får du en ! Det øverste er ikke j-makeup, men det ved du nok.. De næste er.. næsten.. Læbestiften er god, tror bare at du skulle gøre kanten af læberne mørkere. Hm, øjnene er meget gode, tit er det læberne i j-make up der er mest gjort ud af... Jeg kender en tutorial til j-make up, kan poste den hvis det er.. Godt der hvor du har tværet læbestiften ud - en typisk og fin j-make up ting Bare med lidt mere mørkt i læberne. Men ja, jeg ved at din cam. ikke er godt, så det er også svært at se så meget på disse billeder OK, det gør jeg ikke Billederne var blevet slettet! Så i stedet for laver jeg en selv ok? Men blir først når jeg får kameraet tilbage. Kan ikke nå det i dag
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 22, 2005 20:44:11 GMT 1
Heh, ok Noir! Jeg vil bruge dit kamera i weekenden, og ØØØVE mig såå !! Det bliver så spændende ^^;;
|
|
|
Post by Dina on Sept 23, 2005 13:04:27 GMT 1
Det ville være rigtig fint Noir! Har lidt svært ved at finde ud af en typisk J-make-up! Så det ville bare være rigtig godt hvis du gad poste nogle billeder her! Kan asgtens vente...
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 24, 2005 22:29:03 GMT 1
smilet på det nederste minder mig om miyavis ^^;;
|
|
|
Post by Dina on Sept 24, 2005 22:49:52 GMT 1
Det er et kompliment der vil noget! XD *MIYAVI*
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 24, 2005 22:56:58 GMT 1
orh hvad xD du er måske den kvindlige version af miyavi ?
|
|
|
Post by Dina on Sept 24, 2005 23:08:36 GMT 1
Hehe... Man kan aldrig få nok af Miyavi! Han er simpelthen guf for øjet!
|
|