|
Post by Ripper on Oct 26, 2005 15:37:05 GMT 1
Den var genial.... Du burde lave en nodelinie til break-dance elelr noget XD
|
|
|
Post by miki on Oct 26, 2005 17:39:51 GMT 1
tændstiksmænd
|
|
|
Post by Dina on Oct 26, 2005 19:45:44 GMT 1
Tja... Nu plukker jeg også kun øjenvipperne hvis de sidder skævt! *Og bøjer så meget nedaf, at man får det i øjet! NAS* XD Mine øjne er vildt følsomme, så det er VILDT irriterende!
|
|
kimmie
Tokyo Wannabe
kittteh kitteh..
|
Post by kimmie on Oct 27, 2005 22:49:52 GMT 1
øjenvippeplukning ;; sounds..creepy... jeg burde også plukke mine^^ i mean, øjenbryn ikke øjenvipper XD ill never touch those! Men skal nok have plukket mine øjenbryn da de virker for tykke XD; men tør ikke rigtig ;_;
|
|
|
Post by Ripper on Oct 28, 2005 12:25:10 GMT 1
Kimmie, når man har holdt plukningen ud i et stykek tid er huden nærmest bedøvet XD Og man vænner sig til det ^^
|
|
|
Post by Noir on Oct 28, 2005 16:15:09 GMT 1
Det gør overhovedet ikke ondt at plukke øjenbryn - man skal bare lige vende sig til det.
Mht til om hår blir tykkere ved barbering: Det gør det faktisk slet ikke. Men det er klart at man tror det. Men det er jo fordi at, når man barberer det blir håret skåret over og vokser derfor ud med en firkantet "ende" og ikke en slidt spids som normalt, ved plukning. Derfor virker håret tykkere. Allle bør plukker deres øjen bryn lidt. Se på billeder for at få inspiration til hvordan det skal se ud. Og er man først gået i gang kan man ikke bare holde op igen. Det pynter virkelig på ansigtet når folk plukker deres bryn. Bare ikke hvis de plukker for meget og det bare blir en ultratynd lige streg. Husk at plukke en pæn form så det får det der knæk - husk at brynet skal være lidt tykkere inde ved næsen og tynde ud mod tindingen. Og har man hår mellem øjenbrynene - SÅ PLUK DEM AF!
Desuden så kan jeg ikke se billedet.
|
|
|
Post by Dina on Oct 28, 2005 19:03:51 GMT 1
Rigtigt nok! Vidste ikke det med at det var det der gjorde dem "tykkere". Var lige glad da jeg begyndte! Hellere bruge tid på det, end at ligne l*rt! XD
Lige lidt opfølgelse af Noirs post>> Pluk aldrig over øjenbrynet! Det kan kun gå galt!
|
|
|
Post by Angelica on Oct 28, 2005 21:20:10 GMT 1
Dina: Mener du ikke under øjebrynet?
|
|
|
Post by Dina on Oct 28, 2005 21:37:27 GMT 1
Nej da... Man skal plukke under øjenbrynet, for at åbne øjnene! Hvis man plukker over, ødelægger det formen, og det bliver ikke et godt resultat!
|
|
|
Post by Angelica on Oct 29, 2005 11:01:51 GMT 1
Jeg har altid plukket over øjenbrynet, men det har givet en udmærket form. Men jeg plukker da også noglegange under, men det er for at fjerne løbske hår.
|
|