|
Post by Dina on Oct 29, 2005 12:24:23 GMT 1
Plukker du mest over? *Overraskelse* Tja, man har jo sine egne måder, men de fleste plukker under øjenbrynet og at åbne dem mere! (Kommer også an på hvor meget du plukker?)
|
|
|
Post by Angelica on Oct 30, 2005 21:04:41 GMT 1
Yup, men jeg har også netop snakket med en veninde i dag, og vi blev enige om, at jeg skal lade hårerne vokse helt ud igen, og så plukke under. Men det kommer jo nok af, at min mor har små øjne, og hun plukkede over, for at få øjnene til at syne str. Og jeg har så efterlignet hende.
|
|
|
Post by Dina on Oct 31, 2005 14:03:40 GMT 1
Nå okay... Det kan være grunden! XD Havde bare fået at vide at det næsten var forbudt at plukke over! (Selvfølgelig må man godt hvis der lige er 2 hår der sidder og irriterer, men ellers syntes jeg det er en dårlig idé!)
|
|
|
Post by Angelica on Nov 9, 2005 19:23:33 GMT 1
Tja, nu vokser hårerne ud igen og så begynder jeg at plukke under.
|
|
|
Post by Dina on Nov 9, 2005 19:45:46 GMT 1
Okay så! ^_^ *Hvis der kommer nogle slags "huller" i dine øjenbryn, skal du bare dække dem med en øjenskygge der matcher dine øjenbryn!*
|
|
|
Post by Angelica on Nov 10, 2005 17:58:25 GMT 1
Det kunne jeg, men jeg lader hele pelsen vokse ud først, så jeg har noget at arbejde med (kommer til at ligne lort det første stykke tid).
|
|
|
Post by Dina on Nov 11, 2005 8:42:56 GMT 1
Kan jeg godt forestille mig! Mine øjenbryn ligner noget der er løgn, hvis de ikke bliver plukket! XD
|
|
|
Post by Ripper on Nov 11, 2005 8:57:09 GMT 1
Det er ret underligt hvordan hårene "vælger at gro ud i gen o.O hist og her og så langt fra kanten XD Så det ser ret komisk og sjusket ud
|
|
|
Post by Noir on Nov 11, 2005 15:13:07 GMT 1
Uha nej da.. ikke plukke over brynet!! ^^ God ide at starte forfra. ellers få hjælp af en af os herinde... ^^ Man kan sagtens plukke en lille smule over brynet - men kun på det stykke inde mod næsen. Så blir knækket nemlig større..Skal prøve at illustrere med en tegning en dag... snart ^^
|
|
|
Post by Dina on Nov 11, 2005 16:44:26 GMT 1
Ellers lav "blyanten" XD Tror nok i kender den, men ellers skriver jeg det snart herinde!"
|
|