|
Post by Noir on Nov 17, 2005 13:39:56 GMT 1
Legede lige lidt med mit hår... Det tog 10-15 min at lave ca ^^ Så det er jo en fin nok frisure man sagtens kan nå inden arbejde/skole.. Men vil gerne høre lidt om hvad I synes? Jeg har brugt en elastik i hver "dulle" og så nogle hårnåle til at fæstne dreads´ne med. Men hvis det skal holde hele dagen vil jeg da anbefale at man putter hårlak i (Før dreads´ne) Billederne er ikke ligefrem suveræne, men måtte stå og holde kameraet i strakt arm, så det var lidt svært.. I andre kan selvfølgelig også poste billeder her hvis I har lavet et eller andet særligt. (Btw - no make up whatsoever... XD)
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Nov 17, 2005 14:27:56 GMT 1
Det er fed Noir !
|
|
|
Post by Dina on Nov 17, 2005 14:29:11 GMT 1
Hvor er den flot! Og den klær' dig! ^_^
|
|
|
Post by Dina on Nov 17, 2005 14:39:49 GMT 1
Hvad skulle det da ellers være Rikuke? XD
|
|
|
Post by BlackSwann on Nov 17, 2005 21:26:25 GMT 1
Flotte billeder Noir. Nu jeg jeg lige suplerer lidt, med et billed. Det er godt nok taget med webcam, men det kan ses! Beskrivelse: Jeg har her krøllet mit pandehår op, så det buer indad mod panden. Derudover har jeg krøllet håret på siderne af hovedet (foran og bagved ørene), og enkelte hårtotter bagerst på hovedet. Jeg har ladet to totter hænge foran ørene, og samlet resten af håret i to knolde (det ligner én) bagpå hovedet. Håber det kan bruges!
|
|
|
Post by Noir on Nov 17, 2005 22:31:14 GMT 1
Det er super fedt, Black.. Meget Mana-ish... Skal selv lave noget en dag, men har intet krøllejern. Men jeg farver hår i weekenden og så poster jeg da nogle billeder her Glæææder mig!! Tak til jer der har rost mine billeder - og Angelica som sendte en sød PM om det
|
|
|
Post by Dina on Nov 19, 2005 21:04:30 GMT 1
Jeg elsker at have slangekrøller/ krøller. Syntes bare de bliver bedst med et krøllejern, men har ikke tålmodigheden til det! >_< Må altid få en til at gøre det på mig, fordi jeg er for doven. *SUK* Og det er der jo ingen der gider! XD
|
|
|
Post by Noir on Nov 20, 2005 16:43:36 GMT 1
Arh, ok, jeg farvede så hår i weekenden.. Det ser lidt underligt ud, men faktisk sys jeg det er rimeligt ok! Det ser bare værre ud på billeder.. Jeg tog nogle meget hurtige billeder.. De er virkelig dårlige, men man kan da NOGENLUNDE se hvordan det nu ser ud. suk suk.. skal nok prøve at tage nogle ordenlige nogle!! Disse er taget uden blitz hvilket får dem til at være så slørede.. Men hvis jeg tog dem med blitz så mit hår bare brunligt ud
|
|
|
Post by Dina on Nov 20, 2005 17:37:01 GMT 1
Det er blevet flot! Kan faktisk rigtig godt lide det! ^_^ Du må tage nogle flere så jeg kan blive endnu mere misundelig! XD
|
|
|
Post by Frost on Nov 20, 2005 17:44:31 GMT 1
uh ser spændende ud... ser frem til nogle bedre billeder... er det helt blåt?
|
|