Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Nov 20, 2005 19:34:43 GMT 1
Det ser sgu fin ud!
|
|
|
Post by Angelica on Nov 22, 2005 15:33:44 GMT 1
Farvet hår er fantastisk, og dit ser lidt metallic ud? Hvad slags hårfarve er det?
|
|
|
Post by Noir on Nov 22, 2005 15:44:52 GMT 1
Farvet hår er fantastisk, og dit ser lidt metallic ud? Hvad slags hårfarve er det? Det er bare en alm. blå farve fra Jerome Russel. Den er ikke særlig god, men købte det fordi det var på tilbud.. Men noget af det er bare blevet grønligt, såå.. det er ikke så super. Det ser fedt nok ud, men det var ligesom ikke meningen med det.
|
|
|
Post by Angelica on Nov 22, 2005 15:49:17 GMT 1
Var der ikke en butik, der hed Fatima hos dig?
Ellers har jeg vist nok en frisør i byen, som sælger god farve.
|
|
|
Post by Noir on Nov 22, 2005 15:53:52 GMT 1
Var der ikke en butik, der hed Fatima hos dig? Ellers har jeg vist nok en frisør i byen, som sælger god farve. Jo Fatima i Roskilde sælger Crazy Colors. Frisører gør ikke. De kan MÅSKE overtales til at bestille dem hjem... Ellers har matas i Køge også Crazy Colors. Har aldrig set dem andre steder. Men der er jo nok andre..
|
|
|
Post by Angelica on Nov 22, 2005 16:08:51 GMT 1
Tja, køge og roskilde kan ikke være det eneste sted.
|
|
|
Post by Dina on Nov 22, 2005 16:15:21 GMT 1
Man kan jo få dem nogle steder i Kbh, men den eneste gang jeg selv har set dem var da der var nogle hårfarver i Netto! XD De var vildt billige for resten!
|
|
|
Post by Noir on Nov 22, 2005 16:21:44 GMT 1
Man kan jo få dem nogle steder i Kbh, men den eneste gang jeg selv har set dem var da der var nogle hårfarver i Netto! XD De var vildt billige for resten! Det var dem fra Jerome Russel - ikke Crazy Color ^^Og det var dem jeg havde købt nogle af som jeg brugte til det blå hår
|
|
|
Post by Dina on Nov 22, 2005 16:28:53 GMT 1
Skulle have købt nogle dengang de var der! >_< Men hvad syntes i egentlig er det bedste mærke til de lidt mere vilde hårfarver?
|
|
|
Post by Noir on Nov 22, 2005 16:37:24 GMT 1
Skulle have købt nogle dengang de var der! >_< Men hvad syntes i egentlig er det bedste mærke til de lidt mere vilde hårfarver? CRAZY COLORS! Jeg køber aldrig andet - ikke andet end den her ene gang hvor jeg købte Jerome Russel - lad være med det. Køb dem der hedder Crazy Colors
|
|