|
Post by Ripper on Sept 27, 2005 10:36:58 GMT 1
;D BAGEVÆRK ;D Ja, hva har jeg nu gang i oO Jo, ser du... Jeg elsker at lave mad, men mest at bage.... Og der finde faktisk mange sjove opskrifter på kanon lækkert bageværk... Og så udsmykning.... Jeg har f.eks. lige lavet muffins.... Jeg poster nok opskrifterne på et tidspunkt, men vis du har noget du synes folk kunne lave så post ;D (Kender i den mazerin kage der er helt grøn?! o.O Den er så feeed X3)
|
|
|
Post by Noir on Sept 27, 2005 10:40:44 GMT 1
ahuuu!! Den cooleste tråd EVAAHHHH!! mig bager nok en ebuuhl kraniekage en dag og poster XD Hvor fiiiinT!
|
|
|
Post by Ripper on Sept 27, 2005 10:43:47 GMT 1
Overvejer at købe nogle farvestoffer og lave farvede muffins eller kager.... XD
Men om man bage alene eller med andre, det er altid hyggeligt ;D
|
|
|
Post by Dina on Sept 27, 2005 13:05:20 GMT 1
Jah! Må i gang med at øve mig! Kager er jo noget af det bedste! XD
|
|
|
Post by Frost on Sept 27, 2005 17:35:07 GMT 1
hmm jeg kan da poste opskriften på kranie kiks... når jeg finder den.... *leder efter opskriften*
|
|
|
Post by Frost on Sept 27, 2005 17:44:01 GMT 1
nå der er da det her...
Forgiftede paddehatte
Ingredienser til 12 paddehatte:1½-2 drageæggehvider 250 g alfeflormelis 250 g knuste mandeltænder fra vampyrer 1½ spsk knust øglehjernemel
Giftig dekoration: 1 tube panik-grøn dekorationsglasur fra hadefulde øgler
Bland de knuste mandeltænder med øglehjernemelet og alfeflormelis. Rør æggehviderne i – en ad gangen. Dejen skal være fast og en lille smule klæbrig. Rul dejen ud til to pølser, omtrent på tykkelse med en troldefinger. Skær hver pølse i 12 stykker. Form 12 stykker som toppen af en paddehat og de andre 12 til en lille tyk stilk, som stilles oprejst i små petitfour-forme, som er anbragt på en bageplade. Hvisk disse ord, før bagepladen placeres i en forvarmet ovn (200º) i 10 minutter:
Knuste padder og øgletænder Alfestøv og dragesnot Forén jer mellem mine hænder Gør min paddekage giftig flot
Når paddehattedelene er helt afkølede, limes stilk og hat sammen med lidt af den panik-grønne glasur. Brug resten af glasuren til at dekorere hattene med grønne gift-prikker, pletter og striber, som det nu sømmer sig til denne lille hårrejsende anretning.
|
|
|
Post by Noir on Sept 27, 2005 17:50:29 GMT 1
Uha, det lyder cool!! Hvad nu hvis man ikke kan tåle mandeltænder fra vampyrer? Kan man bruge noget andet?
|
|
|
Post by Ripper on Sept 27, 2005 17:53:16 GMT 1
Fed beskrivelse Frost ;D Lyder lækkert mwuhahaha.....
|
|
|
Post by Frost on Sept 27, 2005 18:51:37 GMT 1
hmmm kan du slet ikke tåle nødder noir?
|
|
|
Post by Noir on Sept 27, 2005 18:56:06 GMT 1
hmmm kan du slet ikke tåle nødder noir? Nej Men jeg kan ret godt lide friske hasselnødder - sådan "rå" eller hvad man siger.. trist!
|
|