|
Post by BlackSwann on Sept 27, 2005 19:11:35 GMT 1
Jeg vil lave en fotoserie, om hvordan man laver en kaninlagkage. Det kræver så bare lige at jeg må låne Noirs kamera igen, en anden gang.
Noir >> Eller har du måske lyst til at indtage kaninlagkage sammen en dag? XD Så kan vi jo lave en fotoserie om hvordan det så foregår. Fremstillingen af kagen, altså o__Ô
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Sept 27, 2005 19:44:04 GMT 1
jeg har også en helt masse halloween opskrifter de ser vildt fede ud....har dem så desværre i et blad der ligger der hjemme....så det må vente til en dag jeg kommer hjem eller giver mig mor fri adgang til at rode hele mit værelse igennem for at finde det
|
|
|
Post by Noir on Sept 27, 2005 19:53:25 GMT 1
Jeg vil lave en fotoserie, om hvordan man laver en kaninlagkage. Det kræver så bare lige at jeg må låne Noirs kamera igen, en anden gang. Noir >> Eller har du måske lyst til at indtage kaninlagkage sammen en dag? XD Så kan vi jo lave en fotoserie om hvordan det så foregår. Fremstillingen af kagen, altså o__Ô Det er en HEL fin idé! Hihi! Spørger dig lige på msn om noget mere om det
|
|
|
Post by Frost on Sept 27, 2005 20:04:41 GMT 1
Noir nødderne kan vel også godt udskiftes med fx chokolade... men jeg ved ikke hvad resultatet bliver...
|
|