|
Post by Dina on Oct 14, 2005 13:00:31 GMT 1
Ja... Hvordan fandt i ud af, at der var en stil der hed Gothic Lolita? Okay, de fleste af os kender hinanden herinde, men alligevel!
|
|
|
Post by Dina on Oct 14, 2005 13:01:51 GMT 1
Jeg så at nogle inde på Tegnebordet tegnede det. Det var da en ret fin stil tænkte jeg... Så kom jeg i kontakt med den bruger der hed Morusus! *Noir* XD Så... Det er Mette der lærte mig om GL! Ret morsomt!
|
|
|
Post by Noir on Oct 14, 2005 13:04:20 GMT 1
Jeg hørte om det for.... en del år siden, men skænkede det ikke så meget tanke! Vidste ikke rigtig hvad det var osv. Så mødte jeg min kæreste som fortalte om en han kendte som bare havde den grimmeste stil EVAH!! Som hed Gothic Lolita.. Så jeg søgte på det og fandt ud af en MASSE! Og synes efterhånden at det var ret fedt!! Jeg talte med min kæreste om det, og fik ham omvendt. Han sagde at han synes at det klæder mig rigtig godt, men hende den anden som han kendte, som gik i det lignende en chearleader gone bad, hvilket han synes var grimt og usexet.
Nej jeg nævner ingen navne XD
|
|
|
Post by Angelica on Oct 14, 2005 14:35:13 GMT 1
Jeg læste det i avisen, i berlignske, som havde et indlæg om nogle 'underlige' dukker, kaldet abjd. Og deres ejerer var Gothic Lolitaer, så gik der nogle år og jeg hørte mere om det og bliv interesseret.
|
|
|
Post by Noir on Oct 14, 2005 14:40:10 GMT 1
Jeg tror kun det er lidt over et år siden at den artikel var der faktisk... Er ikke sikker, mener det bare..
|
|
|
Post by Angelica on Oct 14, 2005 14:41:20 GMT 1
Det er nogle år siden, selvfølgelig ikke enormt mange, men mere end to, da vi boede i vores gamle hus dengang jeg først så den.
|
|
|
Post by Noir on Oct 14, 2005 14:48:54 GMT 1
Det er nogle år siden, selvfølgelig ikke enormt mange, men mere end to, da vi boede i vores gamle hus dengang jeg først så den. Den kom i sommeren 2004, den artikel.... m-chan.dk/abjd/medier.html SE DER! Så, lidt over et år siden som jeg sagde ^^
|
|
|
Post by Dina on Oct 14, 2005 16:31:01 GMT 1
Ret morsomt at høre hvor forskellige folk har det fra! Vidste slet ikke noget om den artikel!
|
|
|
Post by Frost on Oct 14, 2005 21:14:49 GMT 1
Stødte på en artikel på nettet og på en del brugere på tegnebordet som svor til stilen, her i blandt jer...
|
|
|
Post by Noir on Oct 14, 2005 21:24:20 GMT 1
Ret morsomt at høre hvor forskellige folk har det fra! Vidste slet ikke noget om den artikel! Den handlede ikke om GL, som du nok har set hvis du har klikket på linket hvor den er beskrevet, men om ABJDs. Et par af ABJD-ejerne var også GL´ere, men det var ikke artiklens "main-point"... ^^
|
|