|
Post by miki on Oct 15, 2005 11:57:28 GMT 1
Har altid, eller næsten, kendt til stilen Gothich, men af jer der kender Remi så kan jeg sige, at hun var min lærermester: Hende, der fik mig ind i det hele.
|
|
|
Post by BlackSwann on Oct 15, 2005 20:18:53 GMT 1
Jeg lærte stilen at kende for ca. 3 år siden (tror jeg!!). Jeg gik i hvert fald på efterskole, på mit første år (det er 3 år siden jeg startede mit første år), og fandt et billed af Mana (jaaah, utroligt nok) på nettet. Umiddelbart da undersøgte jeg det ikke voldsomt meget nærmere, men for 1-1½ år siden blev min interesse for GL virkelig stor Sådan lærte jeg det at kende
|
|
|
Post by Dina on Oct 16, 2005 23:55:16 GMT 1
Ret morsomt at høre hvor forskellige folk har det fra! Vidste slet ikke noget om den artikel! Den handlede ikke om GL, som du nok har set hvis du har klikket på linket hvor den er beskrevet, men om ABJDs. Et par af ABJD-ejerne var også GL´ere, men det var ikke artiklens "main-point"... ^^ Det vidst jeg godt.... Syntes da ikke jeg har skrevet nogter, der sagde noget andet! Vidste bare ikke at artiklen om ABJD's havde været ude! XD Men jeg har for resten engang set en i en avis, der forklarede lidt om sin stil. Den var lidt GL, men hun vidste det bare ikke selv...
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Oct 26, 2005 12:37:37 GMT 1
Igennem Chobits og min veninde Zarsu . Hvad lige set chobits også spurgte jeg om hun også bare var total vild med tøj stilen deri xD så sagde hun 'gothic lolita er ik noget for mig , men tror stilen ville klæ' dig'
|
|
|
Post by Ripper on Oct 26, 2005 15:14:19 GMT 1
SÅ vidt jeg kan erindre... Så har jeg kigget meget på det før hen men holdte det for mig selv... Synes de så pæne ud de piger der bag det... Vidste ikek at det var kendt i danmark...
|
|
|
Post by Dina on Oct 26, 2005 19:54:00 GMT 1
Haha... Var ret uvidende! Havde kun set det på TB! XD Men alligevel... Det endte jo ud med noget godt!
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 29, 2005 11:08:35 GMT 1
jeg lærte angel at kende til j-popcon. senere fortalte hun mig så at hun var bruger inde på en side der handlede om gothic lolita og om jeg ikke også ville blive medlem. og jo hvorfor ikke? alt fra japan er godt. så jeg blev medlem og lærte så at kende gothic lolita stilen og hvad abjd er ^^
|
|
|
Post by Dina on Oct 29, 2005 12:06:18 GMT 1
Sjovt at høre hvor i lærte det at kende henne! ^_^
|
|
wannabe
Tokyo Newbie
Life is a bitch, fuck it .
|
Post by wannabe on Nov 14, 2005 17:43:51 GMT 1
Har enlig altid været inspireret af al form for goth.. og hørte om Lolita stilene fra Angelica.... Da jeg så blev medlem lærte jeg meget om ABJD på kun få dage.. Men har intet form for Goth eller GL.. har tænkt på at få en ny stil.. en blanding mellem Gl og punk.. men skal først lige finde ud af noget mere..
|
|
wannabe
Tokyo Newbie
Life is a bitch, fuck it .
|
Post by wannabe on Nov 14, 2005 17:44:28 GMT 1
Men er der nogen der ved hvornår den kom frem..?
|
|