|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 11:59:47 GMT 1
Miki: de fleste af os herinde er nok fra TB.
|
|
|
Post by Frost on Oct 21, 2005 12:00:49 GMT 1
|
|
laura
Tokyo Wannabe
|
Post by laura on Nov 2, 2005 21:50:01 GMT 1
HVOR SKRÆMMENDE.. XD Jeg prøvede den der Ask the dead og tror hun svarede noget virkelig logisk til de første ti spørgsmål O.O Blandt andet spurgte jeg "How old are you?" og så svarede hun "Marrying age" O.O det var scaaary TT____TT *gemmer sig* ... Kage? o.o
forresten kunne jeg engang hvad SPAM stod for.. xD SuPer Annoying Message.. Tror jeg xD men tror S og P stod for noget forskelligt.. *tænke.. kan jeg det?* ... jeg vender svagt tilbage, for jeg er en slapsvans...!... når jeg har det rigtige T_T
|
|
|
Post by Ripper on Nov 3, 2005 8:51:51 GMT 1
Kanelsnegl!
|
|
|
Post by Frost on Nov 3, 2005 9:43:38 GMT 1
Ordet Spam er oprindeligt taget fra en Monty Python sketch, de nævner ordet Spam (dåseskinke) som hver andet ord... altså noget som der kommer farende hele tiden og det ender med at blive en plage... det er ellers en ret sjov sketch
|
|
|
Post by Ripper on Nov 3, 2005 9:46:00 GMT 1
All hail Monty Python! *Cuts down the mightiest tree of the forest with a.... HERRING!*
|
|
wannabe
Tokyo Newbie
Life is a bitch, fuck it .
|
Post by wannabe on Nov 14, 2005 17:34:59 GMT 1
hmm.. tror enlig det her board har så meget fordi at folk faktisk støtter det her...dvs.. at vi kun vil ha OT der hvor det skal være.. så det er godt at der er så mange tråde her.. nogle der er gode til mobiler..? min er fucket op..
|
|
|
Post by Noir on Nov 14, 2005 17:36:55 GMT 1
hmm.. tror enlig det her board har så meget fordi at folk faktisk støtter det her...dvs.. at vi kun vil ha OT der hvor det skal være.. så det er godt at der er så mange tråde her.. nogle der er gode til mobiler..? min er fucket op.. Det er nok rigtigt.. Mobiler... næææ... prøv at tage den med op i butikken hvor den er købt. Hvad er problemet med den?
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 17:56:11 GMT 1
Kommer an på hvilken mobil?
|
|
wannabe
Tokyo Newbie
Life is a bitch, fuck it .
|
Post by wannabe on Nov 15, 2005 18:59:41 GMT 1
Nokia 6260, ikke så mange der kender den, men tar den til reperation imorgen.Men ellers tak!
|
|