|
Post by Noir on Nov 17, 2005 15:24:22 GMT 1
/random spam...ham....
|
|
|
Post by Noir on Nov 17, 2005 15:28:46 GMT 1
mht til ask the land of the dead thingey... OOkaaay.... Nu spurgte jeg så, inspireret af Frost´s spørgsmål... "Er Jessica Simpson cool" (det er hun jo ikke) og hun svarede.... "uh huh" underligt..
|
|
|
Post by Noir on Nov 17, 2005 15:30:53 GMT 1
Ooooh, hvor sødt jeg spurgte hende "are you happy?" "yes, with Victor" Hvor søøøødt ok, tror bare jeg logger af nu >_>
|
|
|
Post by Frost on Nov 18, 2005 12:23:58 GMT 1
nogen stener for hårdt *peger på Noir*
|
|
NOIR som ikke kan logge ind
Guest
|
Post by NOIR som ikke kan logge ind on Nov 23, 2005 0:39:02 GMT 1
Jeg HÅÅÅBER at I er nogle der læser dette!! Af en eller anden MEGET underlig grund VIL forummet bare ikke logge mig ind!!! MEGET underligt!! Jeg får hele tiden fejlmeldinger og andre bizarre ting af vide.. jeg giver det en chance igen i morgen! Håber det virker der så! Jeg ved ikke hvornår jeg kan komme på hvis det IKKE i virker.. Jeg kunne ikke skrive andre steder end her i denne tråd Jeg ved ikke hvordan jeg skal bevise at jeg er mig, så håber bare I tror på mig XD
|
|
|
Post by ADMIN NOIR on Nov 23, 2005 12:47:41 GMT 1
ALLE SKAL LIGE LÆSE DETTE!!
JEG KAN IKKE LOGGE IND - BLACK KAN IKKE LOGGE IND - MEN TILSYNELADENDE HAR FROST VÆRET LOGGET IND - HVEM KAN LOGGE IND OG HVEM KAN IKKE???
JEG TROR JEG VED HVOR FEJLEN ER - JEG TROR DE ER I NOGLE HEADER OG FOOTERS INDE I ADMIN-SEKTIONEN - SAGEN ER JO DET AT JEG IKKE KAN KOMME DERIND EFTERSOM JEG IKKE KAN LOGGE IND!! JEG VED FAKTISK IKKE HELT HVAD JEG SKAL GØRE - VI MÅ VENTE OG SE HVAD DER SKER OG ELLERS MÅ VI STARTE FORFRA PÅ ET HELT NYT FORUM - PRØVE AT KOPIERE SÅ MANGE TRÅDE SOM MULIGT VIDERE TIL ET NYT FORUM - MEN KOM MED NOGLE TILBAGEMELDINGER! JEG KUNNE IKK STARTE EN NY TRÅD DERFOR SKRIVER JEG HER...!! HVIS NOGEN KAN STARTE EN NY, SÅ GØR DET, SÅ VI KAN DISKUTERE DET DER - ELLERS SÅ SKRIV VENLIGST HER!
|
|
|
Post by Noir on Nov 23, 2005 13:03:46 GMT 1
|
|
|
Post by Angelica unlogged on Nov 23, 2005 14:43:53 GMT 1
Jeg kan heller ikke logge ind. Det kan godt være, at jeg står som logged ind, men det er min bruger, som er logged på, ikke Mig. Desuden får jeg denne bizarre besked, når jeg så endelig forsøger at logge på, at jeg har logged på, på en forkert måde! Og så bliver jeg bare smidt af. Færdig slut. Men min bruger er åbenbart online! Jeg flipper.
|
|
|
Post by Frost unlogged on Nov 23, 2005 17:37:30 GMT 1
hmmm nu kan jeg heller ikke lokke ind, men jeg kunne altså godt i morges...
|
|
|
Post by Frost unlogged on Nov 24, 2005 11:31:40 GMT 1
Nu har den mig stående som logget ind, men det er jeg altså pænt ikke....
|
|