|
Post by miki on Oct 5, 2005 12:32:03 GMT 1
OKAY.. jeg ved ikke om jeg er den eneste der har fået den indflydelse, at kjolerne fra ballet i Grease filmen, næsten er lidt længere GL kjoler uden blonder Jeg kan sgu ikke finde et eneste ordentligt billede på nettet. men til jer der HAR set filmen. tænk lidt over det. jeg har ihvertfald fået lidt inspiration derrfra, en masse ideér. I filmen har de jo de der *puff* kjoler. vildt søde Ved ikke helt 100 hvorfor jeg opretter den ehr tråd. måske for at få jeres mening om det <.< elelr om i måske kunne finde lidt inspiration i filmen også X3 ? Well.. tråden kan jo altid slettes senere <.< Hey. måske har i jo set andre film med GL-indspirerrende kjoler og andet tøj Så skriv endelig
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Oct 5, 2005 15:54:06 GMT 1
( Grease xD ) ELSKER GREASE !<3 Sang sangene til forårskoncerten , spillede Grease til skole komedien , ser filmen tit og har set teaterstykket to gange xD ! Total fan !
|
|
|
Post by Noir on Oct 5, 2005 19:31:16 GMT 1
Mmh, jeg synes faktisk ikke at kjolerne er GL.. men det er bare min mening ^^V
|
|
|
Post by Dina on Oct 5, 2005 20:30:59 GMT 1
Kan desværre ikke lige huske hvordan kjolerne ser ud! XD
|
|
|
Post by miki on Oct 5, 2005 20:50:17 GMT 1
Noir<< mener ikek desideret GL.. mere.. den måde de er "begget op" på ^__^'' puffskørte and so.. de er faktiks meget fine mange af dem, hvis man skær kjolerne til knæerne og tilføjede blonder hist og pist.. så ville de vel værer okay nogle af dem o.o;
|
|
|
Post by Ragdoll on Nov 13, 2005 18:04:46 GMT 1
1,2,3 John Travolta Move, længe leve
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 8:30:11 GMT 1
På det der billede syntes jeg altså ikke det ligner GL! XD Det er jo ikke kun i Lolita stilene at man bruger blonder og pufskørter! ^_^
|
|
|
Post by KelPUFF on Oct 11, 2019 2:59:02 GMT 1
Want to buy isotretinoin us free shipping <a href=http://addrall.com>where to purchase orlistat</a> Will Zithromax Treat Sinus Infection
|
|