|
Post by Noir on Oct 21, 2005 14:02:46 GMT 1
Ugens outfit: Grimt tøj tror jeg - flyttetøj >_> Ugens livret: Kyllling med nudler Ugens musik: Kent - Hagnesta Hill Ugens interesse: Halloween Ugens hottie: mmhmm... Ugens spil: Silent Hill (det 1.) Ugens film: Mickey´s Jul (den eneste jeg har set XD) Ugens oplevelse: I går aftes/i nat..hm, meget speciel. Mange tårer, blod og sved... Ugens event: .. intet!! SLAPPE AF!
|
|
|
Post by Dina on Oct 21, 2005 20:55:32 GMT 1
Ugens outfit: Hvid skjorte og lang sort nederdel! Ugens livret: Nudler med skinke... Ugens musik: HIM... Ugens interesse: At læse! Ugens hottie: Miyavi... Ugens spil: Har ikke rigtig spillet spil! XD Ugens film: Own... Kan ikke huske hvilke film jeg har set! Ugens oplevelse: Var ude og spise med min far... Ugens event: *At dovne* XD
|
|
|
Post by Frost on Oct 28, 2005 11:48:21 GMT 1
Ugens outfit: alt behageligt Ugens livret: mor mad Ugens musik:London after midnight Ugens interesse: min hjemmeside Ugens hottie: samme som altid Ugens spil: hmm domino? Ugens film: fraglerne, okay det er ikke en film det ved jeg Ugens oplevelse: hmm var på besøg hos min søs, der lige har fået hvalp... fuck den er nuttet Ugens event: min fødselsdag, mystikkens univers, corpse bride, fødselsdags skovtur, dyrelægen med katten hmmm og vist også et møde med Insula folkene, jeg er blevet deres grafiker..
|
|
|
Post by Dina on Oct 28, 2005 18:46:01 GMT 1
Ugens outfit: Sort, langærmet trøje og sort nederdel... Ugens livret: Glemt! XD Ugens musik: Miyavi- Girls, Be Ambitious... Ugens interesse: At sy ABJD tøj! Ugens hottie: *Gæt gæt* XD Ugens spil: Har ikke spillet spil! Ugens film: Corpse Bride! ^_^ Ugens oplevelse: Besøg af min engel... Ugens event: Se Corpse Bride...
|
|
|
Post by Angelica on Oct 28, 2005 21:27:19 GMT 1
Ugens outfit: jeans med sort sweater, det eneste jeg rigtig har båret næsten hele ugen. Ugens livret: Beriget græsersuppe. Ugens musik: Garbage. Ugens interesse: Ak ja. Ugens hottie: Gæt det! Jeg kyssede med hende! Ugens spil: Mit eget lille psykospil som kun må foregå i mit hoved efter specielle regelsæt. Ugens film: Charlie og Chokolade fabrikken (faktisk sidste uge, men okay.) Ugens oplevelse: Da jeg fik smadret i ansigtet, hvorfor jeg er så vred. Ugens event: Da jeg passede børn, elsker de to små væsner! *Har savnet dem* Og så lige i onsdags!
|
|
|
Post by Dina on Oct 28, 2005 21:44:23 GMT 1
"Da jeg fik smadret i ansigtet, hvorfor jeg er så vred"? Forstår det ikke helt engel! XD Men det lyder ikke rart!
|
|
|
Post by Frost on Nov 4, 2005 8:50:37 GMT 1
Ugens outfit: alm sort tøj, lag på lag Ugens livret: æbler Ugens musik: Billy Idol Ugens interesse: costumizing og alrunen Ugens hottie: den samme som altid Ugens spil: intet Ugens film: Corpse Bride, har set den 2 gange nu Ugens oplevelse: corpse bride, fødselsdag i skoven, og min fødselsdag Ugens event: bogbyttedag søndag, bio i aften, evt koncert mandag
|
|
|
Post by Dina on Nov 5, 2005 19:00:34 GMT 1
Ugens outfit: Hvid skjorte, sort korset, strømebukser og en eller anden form for nederdel! Ugens livret: Own... Mad!? XD Ugens musik: Miyavi i alle afskygninger! Ugens interesse: ABJD's! Ugens hottie: Miyavi ^_^ Ugens spil: Ingen spil her! Ugens film: Edvard Scissorhand... Ugens oplevelse: Mini-træf hos Mette! Ugens event: J-Popcon!
|
|
|
Post by Angelica on Nov 5, 2005 19:37:02 GMT 1
Ugens outfit: Øh, bukser og trøje? Ugens livret: Rødbede suppe (den originale russiske!) Ugens musik: Cher... *pinlig* Ugens interesse: Helen! Og Jane Eyre! Ugens hottie: C'est moi! Ugens spil: klø mig i håret? Ugens film: Ak ja... ingen. Ugens oplevelse: at sælge boller med ost og skinke på Helsingørs gågade. Ugens event: Min onkels fødselsdag i morgen?
|
|
|
Post by Ripper on Nov 7, 2005 13:16:45 GMT 1
Ugens outfit: Hullede bukser og... Skjorte med sort vest... Ugens livret: Falafel! Ugens musik: Miv-mivyavi <<.< Ugens interesse: "Twin Spark Girls" Speciel Manga 8D_ *drools* Ugens hottie: Hmm.... Mona var ret speciel da hun cosplayede XD Ugens spil: Bah ingen <.< Ugens film: Har faktisk ikke set tv i en hel uge Ugens oplevelse: J-POPCON! Hold kæft det var niiice <3 Glæder mig allerede til næste år... Ugens event: J-popcon <3
|
|