|
Post by Noir on Oct 13, 2005 11:24:47 GMT 1
Hehe for sjov bare.... Jeg poster skabelonen her som alle kan kopiere og indsætte deres svar i... Vi starter hver torsdag! - (Underlig dag, ved det( og torsdagen efter poster vi en ny med den uges favoritter..
Ugens outfit: (det du gik mest med eller bedst ku li denne uge) Ugens livret: Ugens musik: Ugens interesse: (Den man har beskæftiget sig mest med) Ugens hottie: Ugens spil: Ugens film: Ugens oplevelse: (Både god eller dårlig) Ugens event: (Noget du skal i denne uge som du ser frem til
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 13, 2005 11:34:21 GMT 1
Ugens outfit: lille tylnederdel fra h&m..til de mest mærkværdige bluser Ugens livret: lagsange Ugens musik: alt fra bleach (anime) Ugens interesse: tegner jo konstant her på skolen....er dog lige røget ind i en tegne blokering Ugens hottie: knightrix som altid Ugens spil: ingen Ugens film: mørkeleg *tager din finger frem med et ansigt på, og siger* den var sjov xD Ugens oplevelse: været depri det meste af tiden Ugens event: at skulle hjem på fredag og ha ferie yesh ferie!
|
|
|
Post by Noir on Oct 13, 2005 11:37:25 GMT 1
Ugens outfit: Min ternede j-fashion nederdel! Elsker den - skal bare sy et ternet slips til og så finde en hvid blonde skjorte! Ugens livret: Spiste på Jensens Bøfhus i søndags! Ahm! Ku´godt spise mere! Ugens musik: DéspairsRay Ugens interesse: ABJDs! Ugens hottie: Miyavi X3 Ugens spil: The Urbz XD Ugens film: Eternal Sunshine in a spotless mind - Så den søndag. Den sætter stadig sine spor. Ugens oplevelse: Skændtes med min kæreste kl 4 natten til onsdag - ikke godt Ugens event: Besøge min kæreste i hans nye hjem på mandag!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 13, 2005 12:04:33 GMT 1
Ugens outfit: Light jeans, black cardigan
Ugens livret: PIZZA! XD
Ugens musik: X-Japan, Ayumi Hamasaki Trance...
Ugens interesse: Pokemon liga o.O og bandsammenspil som altid
Ugens hottie: Miki self XD
Ugens spil: Ragnarok eller DS spil...
Ugens film: Girl interupted, ser ikk så meget film når jeg er alene...
Ugens oplevelse: De dårlige vil jeg slet ikke nævne for de skal lægges bag mig, men de gode.... Bare hyggestunderne... Vil jeg gerne have flere af <3
Ugens event: Pokemon Liga torsdag. Venindes fødselsdag lørdag. Farvet hår fredag(efterårsferien)
(Edit: meget, for der var lige pludselig en masse jeg kunne huske)
|
|
|
Post by Frost on Oct 13, 2005 12:06:53 GMT 1
Ugens outfit:antikt underskørt, sort sigøjner nederdel og top Ugens livret: bagt kartoffel med salat mmmmmhhh Ugens musik: garmarna og virelai Ugens interesse: pilates og yoga Ugens hottie: kæresten Ugens spil: heros, som altid, det er det eneste jeg spiller Ugens film: hmmm Mulan tror jeg, det er vist den eneste film jeg har set denne uge Ugens oplevelse: jeg har tabt mig!!!! Ugens event: der er en del! ;D kultur nat og hedensk cafe møde imorgen fredag, fuldmåne cirkel søndag (det glæder jeg mig vildt til) Blackmores night koncert på tirsdag, kærestens føsdag torsdag...
|
|
|
Post by miki on Oct 13, 2005 15:38:03 GMT 1
((laver den over min efterårsferie på forhånd ! (redigere undervejs))) Ugens outfit: sort trøje, lang hvid nederdel med lang sort over, sorte gamascher og sorte kinasko Ugens livret: Ugens musik: ALT! Ugens interesse: Kinesiske drager Ugens hottie: RIPPER XD Ugens spil: Mario 64 til DS Ugens film: Ugens oplevelse: Kinesiske drager, Barnedåb i roskilde Ugens event: Barnedåb I roskilde !
|
|
|
Post by Dina on Oct 13, 2005 18:56:42 GMT 1
Ugens outfit: Min hvide skjorte, mit korset & Min lange nederdel! Ugens livret: Hmm... Stegt flæsk og persillesovs! Ugens musik: Andains nummer "Beautiful Thing" Kender dem egentlig ikke, men sangen har fanget mig meget på det sidste! Ugens interesse: Maki & Daken! Ugens hottie: MIYAVI! XD Ugens spil: Øhm... The Sims? Ugens film: Kan jeg faktisk ikke huske! XD Ugens oplevelse: Intet fatisk! Men dagen i morgen bliver nok hammer dårlig! *Motionsdag* Ugens event: Bare slappe af hos min far..
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Oct 14, 2005 8:14:11 GMT 1
Ugens outfit: Eneste jeg har haft på udeover nattøj: hullet jeans og stribet trøje Ugens livret: Kylling og ris med en masse stegte grønsager *_* Ugens musik: >Only one< ( transvision vamp ) Ugens interesse: At sove Ugens hottie: Miyavi Ugens spil: 500 Ugens film: Gothika Ugens oplevelse: Været ved lægen og få avide det med blodtabet Ugens event: Min bedsteveninde kommer i dag fra kbh og skal med i luksussommerhus
|
|
|
Post by Angelica on Oct 18, 2005 17:45:38 GMT 1
Ugens outfit: jeans med to sorte toppe eller en kjole ud over - og cardigan, da alt andet er for koldt. Ugens livret: rosinboller! Ugens musik: Garbage, Queer og så lige Moby, Lift me up. Ugens interesse: mine bøger *gisp* skal have sendt den ind i denne uge! Ugens hottie: Slog helt op med min kæreste i sidste uge og gider sgu ikke lede efter hottier. Ugens spil: puslespil. Ugens film: Spirit og Moulin Rouge. Ugens oplevelse: En gang imellem overvældes jeg af savnet efter en at elske, det kommer som bølger. Ugens event: Bytur med Mor i morgen, og så ind og se Charlie og chokoladefabrikken!
|
|
|
Post by Frost on Oct 21, 2005 11:53:41 GMT 1
Ugens outfit: Vikinge bukser og bandtrøje Ugens livret:lagkage og muffins Ugens musik:dimmu borgir Ugens interesse: costumizing af tøj Ugens hottie: kæresten... igen... Ugens spil:Heros Ugens film: the others Ugens oplevelse: var til Blackmores koncert i tirsdags, det var excellent, selvom at man skulle sidde ned, kærestens føsdag torsdag hvor vores mødre mødtes for første gang, og at se hans ansigt da han pakkede sin Jack Skellington figur ud Ugens event: hmm ingen i denne uge tror jeg først næste, på fredag nærmere sagt...
|
|