|
Post by Angelica on Oct 22, 2005 12:11:31 GMT 1
Frost: det er intet med utilfredshed. Men jeg respekterer dit valg
|
|
|
Post by Dina on Oct 22, 2005 20:25:01 GMT 1
Det er da kun godt hvis du er tilfreds med din krop! Det er der alt for få der er! Jeg ved hvad jeg ikke selv liige syntes om, ved min krop. Men alligevel er jeg faktisk også tilfreds! Der er lidt fedt dér og for lidt muskler dér... Men i det store hele er jeg faktisk ret godt tilfreds med min krop! Altså... Jeg ved det kan blive bedre, og derfor er jeg villig til at lave sjov med det & snakke med andre om det! Jeg får ikke en anden krop, og derfor finder jeg mig bare i det! Min krop er smuk i sig selv... Den er jo min egen!
|
|
|
Post by BlackSwann on Oct 23, 2005 11:19:50 GMT 1
o___Ô
|
|
|
Post by Ripper on Oct 23, 2005 12:04:54 GMT 1
Ja Angelica, du kender min skavank x.x;
|
|
|
Post by Angelica on Oct 23, 2005 17:14:04 GMT 1
Ja, og ikke for noget, men det er en køn skavank (og nu ikke noget med at sige mig imod).
|
|
|
Post by Ripper on Oct 24, 2005 9:29:05 GMT 1
Nej nej okay skal nok lade vær med at sige i mod... Men sagde du ikek ngoet med at "træne dem mindre"?
|
|
|
Post by Dina on Oct 24, 2005 15:39:58 GMT 1
Hehe... Lyder spændende! XD
|
|
|
Post by Angelica on Oct 24, 2005 21:34:31 GMT 1
Ripper: det var kun, hvis de var generende! Jeg sagde aldrig, at du skulle, men at du KUNNE! Men altså, nu er jeg jo bare en stædig beundre af alle former for store og små skavanker på det omtalte område af kroppen, så jeg nyder da kun, hvis de er så pæne, som dine. -Og undskyld Miki! Jeg bager IKKE! Jeg giver bare komplimenter! (Desuden kunne jeg godt selv tænke mig lidt større skavanker på det område...) So, hvis de generer dig, så kan du træne dem mindre. Det var det jeg mente var starten
|
|
|
Post by Ripper on Oct 24, 2005 22:15:37 GMT 1
Ripper: det var kun, hvis de var generende! Jeg sagde aldrig, at du skulle, men at du KUNNE! Men altså, nu er jeg jo bare en stædig beundre af alle former for store og små skavanker på det omtalte område af kroppen, så jeg nyder da kun, hvis de er så pæne, som dine. -Og undskyld Miki! Jeg bager IKKE! Jeg giver bare komplimenter! (Desuden kunne jeg godt selv tænke mig lidt større skavanker på det område...) So, hvis de generer dig, så kan du træne dem mindre. Det var det jeg mente var starten Hehehe du er sjov, Angelica XD Den var grienren... Kunne have taget et billed af min barm lige nu og du ville sige "måske knap SÅ stor x.x;" Men vil fortsætte med at prøve på at trives med dem >< Selvom det driver mig til vanvid, disse to puder skråstreg airbags *sværger*
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 25, 2005 11:34:43 GMT 1
det er faktisk lidt sjovt....vi teenager har så svært ved at blive tilfredse med os selv. os med små bryster kigger på de kvinder med store bryster og tænker måske. suk bare det var mig der havde en kæmpe kavaler gang. og så kigger dem med de store bryster på os og tænker. bare det var mig der havde så små bryster. så ville folk ikke kun ligge mærke til dem og min nakke ville ikke gøre så ondt.
jeg har en veninde med de støreste bryster nogen sinde...og jeg er glad for jeg ikke har store bryster når jeg ser på hende...hun har svært ved at finde bluse, da hun bare skal hoppe engang og så ryger de ud...og hun kan stort set ikke finde pæne bh'er fordi det er så svært at finde dem i hendes størresle.
jeg kan godt selv li størrelsen på mine bryster...men nå ja? det ville da ikke gøre noget hvis de liiige var lidt større og havde en anden form. mine er også lidt smidse..og synes ikke selv det er for kønt at se på uden en push-up bh.
jeg synes selv jeg har en pæn krop...men så begynder man så småt at se de små fejl, som så bliver til nogle store. jeg synes f.eks ikke min mave er fast nok...og jeg har en blævre røv..og synes også det kunne se meget pænere ud med nogle tyndere lår..de ser meget bredde ud der hvor hoften sluter.
|
|