|
Post by Frost on Oct 28, 2005 17:41:10 GMT 1
jeg synes alle bryster er smukke.... der er intet bedre end mangfoldighed
|
|
|
Post by Dina on Oct 28, 2005 18:38:55 GMT 1
Noir>> Tja... Alle kan jo bare skrive om deres skavenker! Det var nok bare et tilfælde vi lige kom ind på det emne! XD
|
|
|
Post by Angelica on Oct 28, 2005 21:32:20 GMT 1
Noir; jo, men så vil jeg overlade det til dig, da du kan uddybe præcis hvilken form for afstemning, det skal være. Weee! Mine brystvorter er også gode! Hmm... Noir, tilbyder du, at vi må se dine bryster? Vi kan jo alle sammen tage et billede af vores barm, med el. uden bh, og lade hinanden se og samligne. Vi vil jo sikkert komme til det resultat, at alles barme er smukke på hver deres måde.
|
|
laura
Tokyo Wannabe
|
Post by laura on Nov 2, 2005 16:49:54 GMT 1
Jeg er virkelig irriteret over at jeg er firkantet >____>... Jeg har pæne bryster (Syntes jeg selv. De er ikke små, men heller ikke for store.. passer til min højde, og ser ganske pænt ud selvom jeg har lidt stramt tøj på..), og nogenlunde pæne ben (selvom de er bleege >___<, og mine lår er en gang for fede *brokke brokke*), jeg har egentlig ikke blæver under armene eller noget, det er bare det at jeg HAR INGEN HOFTER TT-TT.. jeg er rektanglet, og det driver mig til vanvid >_< .. det er en sjov skavank jeg har, ne? (jeg vejer også lidt for meget, men lidt cyklen gør vel underværker ... *lad os ikke nævne at jeg er for doven til det*)
|
|
|
Post by Ripper on Nov 3, 2005 8:55:37 GMT 1
Alle har vel noget de er ekstra opmærkesomme på såsom mormor-arme *bævre bævre* Men i virkeligheden kan der gøre ufattelig meget ved det meste Det er bare det med om man gider n.n; *hehe eh* Jeg er da utilfreds med min næse... Jeg tror Gud har tænkt da jeg blev skabt at det vilel være sjovt at sætte en "kugle" på spidsen <_< Og to endnu større som bryster
|
|
|
Post by Angelica on Nov 4, 2005 21:49:55 GMT 1
|
|
|
Post by Dina on Nov 5, 2005 18:56:08 GMT 1
Ja... Ligesom da kvinder helst skulle være så tykke som muligt. Fordi det viste tegn på rang osv. Ret sjovt egentlig...
|
|
|
Post by Angelica on Nov 5, 2005 19:38:43 GMT 1
Måske ikke tykke, men idealet var langtfra vores, supermodellen Twiggy kom i 60'erne med sin androgyne krop og forvandlede vores ideal.
|
|
|
Post by Dina on Nov 5, 2005 19:46:30 GMT 1
Twiggy... *SUK* At en eneste person kan ændre det...
|
|
|
Post by Angelica on Nov 5, 2005 20:30:49 GMT 1
Netop. Den tøs har kostet mange piger livet.
|
|