|
Post by Dina on Nov 14, 2005 18:25:09 GMT 1
Forstår jeg godt...
|
|
|
Post by Frost on Nov 14, 2005 18:27:28 GMT 1
ah okay.... et rygte opklaret...
hvad så med AJ? er hun fri på markedet?
|
|
|
Post by Ripper on Nov 14, 2005 18:29:18 GMT 1
AJ? Hvem er det liiiiiiige at hun er? x.x *dum som en dør*
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 18:31:24 GMT 1
Angelica! ^_^
|
|
|
Post by Ripper on Nov 14, 2005 18:31:51 GMT 1
Ah tænkte jeg nok <_<; Hvad så med at hun er fri?
|
|
|
Post by Crashed Mirror on Nov 15, 2005 19:00:26 GMT 1
Hmm trist med hende Miki, så er det da godt hun er tilbage med et mere tilpasset liv, men mindre tid.
Jeg er ked af at i skulle bekymre jer om mig -_- burde nok have skrevet noget til en afsked, en PM til alle eller noget lignende o.O
Men hvis i virkelig savnede mig så, HÉR, jeg er tilbage
Rigtigt som Ripper siger, jeg havde og har faktisk stadig en del om ørenene som jeg ikke lige kunne slette og begynde forfra på, men så vil jeg da gører det hvor jeg kan !
det var meget der gik mig på den tid, det med... nu havde jeg nær sagt skilsmissen med Ripper x.x;, men at hun slog op, det med min bror, og dels det med Remi og min ven Glenn.. sikke en tur, men noget går bedere nu vil jeg sige !
Mine sønner (lol) acceptere at jeg har været en idiot -_- og er jeg sku glad for, Bit har været min bedste vendninde gennem 2 år snart, og hun har givet mig en bedere selvtillid.. Jeg var overlykkelig da jeg fandt ud af at jeg stadig kunne snakke med Ripper ala vi gjorde det før o.o letter chokkeret over hun tog det så pænt, men også lettet. Har fået snakket ud med både Remi og Glenn, sååh. Remi kommer den 26 og overnatter, og har bedt hende klappe karry om det jeg ikke har lyst til at hører, på forhånd, så må jeg håbe hendes hukommelse rækker så langt XD
Samtidigt med alt det her talte jeg idag. jeg er sku kun 14 år 20 dage endnu o.o min fødselsdag har ALDRIG kommet så meget bag poå mig før x.x; jeg er ikke klar til at blive ældre XD...
Men ja. som sagt, Miki er tilbage, men i foram af Crashed Mirror :3
|
|
|
Post by Ripper on Nov 15, 2005 21:37:17 GMT 1
At slå op var det bedste for os begge... Spurgte dig jo også om du overhvoedt var sikekr på før om du vilel komem sammen for jeg vidste du havde meget om ørene... men det er godt du indrømemr ting...
|
|
|
Post by Crashed Mirror on Nov 16, 2005 12:53:36 GMT 1
Jeg burde bare have sagt det fra starten af -_-
|
|
|
Post by Dina on Nov 16, 2005 13:25:27 GMT 1
Hvor godt Miki! Velkommen tilbage! XD Godt at tingene er ved at køle lidt ned, så du får tid til at være dig selv!
|
|
|
Post by Crashed Mirror on Nov 16, 2005 22:33:39 GMT 1
Var. er lige gået galt igen til band.. jeg er oppe at skændes, elelr, nej, er jeg ikke engang, jeg er bare ikke velkommen blandt de mennesker jeg omgås med -_-
|
|