|
Post by Frost on Nov 14, 2005 8:29:03 GMT 1
ja det virker måske som en underlig ting at oprette, men engang imellem kan det have sine fordele... og så kan det stille min nysgerrighed i denne tråd høre sladder af alle slags hjemme, sladder om forummet, om hinanden og om verden uden for... det er også et godt sted at få udreddet forskellige ting inden at det udvikler sig til rygter, man måske bliver ked af... så altså... jeg starter.... Har AJ en kæreste? Hvorfor ar Miki ikke medlem mere? Hvor har Dina købt sin fede jakke? kan det virkelig passe at prinsesse Alex har været utro i årevs? man skulle da tro at den slags ville blive opdaget... og noir hvis du synes at dette er en upassende tråd så slet den gerne... jeg havde alligevel mine betænkligheder ved at oprette den...
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 8:32:36 GMT 1
Syntes det er okay! Folk herinde kan godt finde ud af ikke at gå over stregen med det! ^_^ Det er i hvert fald det jeg tror på!
*Kan svare på én ting* XD Den er købt i H&M for... tror det var 500 kr!
|
|
|
Post by Noir on Nov 14, 2005 11:09:14 GMT 1
Neej, jeg synes at det er en udemærket tråd!! Nogle gange går man og tænker på nogle ting som man ikke lige ved hvordan man skal spørge om....
Ja, ved også det med Dinas jakke -
Ved ikke hvorfor Miki ikke er medlem mere!! Hvorfor Miki? Eller andre der ved det?
Øv, det var ingen sladder om MIG! XD
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 11:47:48 GMT 1
Er ærlig talt vildt nysgerrig over det med Miki! Er der noget i vejen eller?
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 11:49:27 GMT 1
Hendes bruger er også slettet! *Bekymret*
|
|
|
Post by Ripper on Nov 14, 2005 18:13:24 GMT 1
Miki trænger til en pause fra det hele... I sær alle folks spørgsmål... Vil jeg bestemt respektere... Vis hun vil tilbage og snakke med folk, så kommer hun også... Vi er da alle bekymret men hun har oceaner af ting at kikke til... og stress hende ikke mere end nødvendigt, piger...
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 18:15:19 GMT 1
Det lyder jo fair nok... Men hvis nogle snakker med hende må i hilse! Kan godt forstå hvis hun ville have en pause... Men hvorfor slette sin bruger?
|
|
|
Post by Ripper on Nov 14, 2005 18:18:21 GMT 1
Nok mest pga af mig, og på sine vis også Remi... Jeg vil bare bede folk om at give hende lidt fred... Det er for meget om ørene på hende...
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 18:22:46 GMT 1
Det vil jeg så gøre! Men håber at hun får det bedre snart...
|
|
|
Post by Ripper on Nov 14, 2005 18:23:23 GMT 1
Er jeg nok den der håber mest *suk*
|
|