|
Post by Noir on Nov 14, 2005 13:12:52 GMT 1
Ok, nu har mit nick været Noir i lang tid. Men jeg er træt af det og af det faktum at folk kalder mig No-ar, fordi de ikke kan fransk >_> XD Såå... jeg har faktisk overvejet at skifte navn... til.... Polexia... Men ved ikke om jeg kan gøre det .... hvad synes I? Moony skiftede navn og det fungerede jo fint... Hvad synes I? Har I andre gode forslag? Så er de meget velkomne... Vil gerne have et federe navn, som folk kan udtale....
(PS. Polexia er også en "karakter" - en dukke jeg vil lave en dag som er en personificering af mig selv)
|
|
|
Post by Ripper on Nov 14, 2005 13:30:01 GMT 1
I love Noir T___T
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 14:16:34 GMT 1
Kan godt forstå at det må være irriterende! -_- Men navnet "Polexia" er jeg bare ikke så vild med! Eller også skal jeg vende mig til at du skifter navn! XD
|
|
|
Post by Frost on Nov 14, 2005 16:42:58 GMT 1
hmmmm *mumler endnu engang noget om gamle hunde og nye tricks* hvad med bare at kalde dig Mette? det kan du vil ikke gå helt galt med...
|
|
|
Post by Ripper on Nov 14, 2005 17:43:39 GMT 1
Folk kunne i det hele taget bare sige deres navne herinde? o.O Jeg har to nicknames; Ripper og Xandorram, og selvom at folk ikke kan udtale Xandorram så more det mig kun :3 Jeg synes godt om Noir, selvom jeg udtaler det forkert, men det er det jeg forbinder med dig...
|
|
|
Post by Crashed Mirror on Nov 15, 2005 19:20:18 GMT 1
Jeg forstår godt noir er træt af folk der ikke kan fransk og sige hendes navn rigtigt, men det er sku også svært at få det til at lyde som franskmændende siger det.. jeg har haft fransk, farverne var det første,, jeg har stadig svært ved at udtaledet det rigtigt, måske du skulle give folk lidt tid til at lærer dit navn.. der var helelr ikke mange der kunne siger Vuxanpaia eller Enzeru i starten XD. elelr min kat's navn, Chitoku som utales [Sjitoky] regner man ikke lige med og vil sige at jeg er vild med navnet "Noir" og nakker det fra dig hvis du forlader det !
|
|
|
Post by Angelica on Nov 22, 2005 20:40:16 GMT 1
Jeg er personligt lidt ligeglad med om du skifter navn eller ej, det er din egen sag. Men jeg vil mere give en lille advarsel, og det er til alle dem, som går og drømmer om at skifte navn eller få et navn fra en anden. Start med at fortælle, hvem I var, altså hvad I hed før. Eks. med Moony, jeg sad den første dag jeg så hendes nye navn og tænkte "Hva? Nyt medlem?" Og det tog mig en rum tid at finde ud af, at det var Moony. Det samme gælder Crashed Mirror, du hed jo først Vux, og siden Miki, og nu Crashed Mirror, ikke sandt? Du har haft tre forskellige navne! Hvis du skifter igen, er det self' din egen sag, men pas lidt på med det. Så det med at tage en andens navn; hvis jeg ser en, som kalder sig Noir, vil der gå lang tid før jeg fatter/bliver vant til, at det ikke er den "oprindelige" Noir. Mette er, for mig, lig med Noir, og hvis hun skifter navn, er det okay. Men hvis du, Crashed Mirror, vælger Noir som navn, så kan jeg blandt andet komme til at gå fejl i legen.
Jeg har haft det samme navn på det allerførste forum, på det andet og på dette. Jeg er Angelica. Nu er det sikkert også meget nemt, da det er mit rigtige navn, men da jeg valgte det, var jeg sikker på, at det var navnet. Når I vælger navn, så vælg det ud fra jer selv, ikke så meget ud fra andres udtale og holdninger. Altså, folk udtaler mit navn på engelsk, men det skal faktisk udtales på dansk, men jeg skifter det ikke af den grund.
Men, Polexia, skift du bare navn, hvis du vil, men vær sikker på det. Crashed Mirror vil jeg så bare fraråde at skifte navn igen.
|
|
|
Post by Noir on Nov 22, 2005 22:38:53 GMT 1
Jeg beholder nok også bare Noir... Jeg ved også godt at dit Angelica udtales dansk - men da jeg først lærte dig at kende troede jeg helt klart at du udtalte det engelsk! Jeg havde slet ikke overvejet at du ville udtale det dansk Hehe... Håber ikke du tager det personligt, jeg synes bare at AnGElika ikke lyder pænt - men det engelske Angelica ville jeg selv være stolt af at hedde
|
|
|
Post by Angelica unlogged on Nov 23, 2005 14:47:15 GMT 1
Angelica lyder flat på dansk, men lige netop fordi alle hellere ville hedde Angelica (på engelsk) kan jeg godt lide det. Men ja, det engelske Angelica er smukkest. Owh well, jeg vil ikke ændre mit navn, nu har jeg jo også arvet det fra min mors moster eller sådan noget. Ihvertfald var min navne-søster i familien en nonne...
|
|