|
Post by BlackSwann on Sept 21, 2005 15:41:54 GMT 1
Har vi allesammen ikke drømt om at gå oppe på podiet, og vise os lidt frem? Jeg har i hvert fald. Derfor spørger jeg jer, alle mine med Lolita'er; kunne i tænke jer at være med til en slags Japansk Modeshow?
Hvornår det bliver ved jeg endnu ikke, men jeg vil egentlig også høre om der overhovedet er interesse for det. Mit mål med dette Modeshow er at udvide hinandens horisonter indenfor den japanske mode, at vi lære af hinanden, og at VI HAR DET SJOVT!
Jeg havde tænkt på at lave Modeshowet til en slags konkurrence, hvor man evt, kunne vinde en lille fin ting, eller noget i den retning.
Men hvad synes I?
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 15:44:03 GMT 1
Lyder temmelig interresant... Men jeg har mine problemer... Jeg er ikke GL..... Går i lidt sort, rødt og sådan... Mere bare lidt... Goth o.o; Men jeg ville da gerne være med alligevel ^__^;
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 21, 2005 16:00:58 GMT 1
Ripper >> Dette er ment for alle. Jeg mener at vi skal give hinanden lov til at lade os inspirere af andres stile.
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 17:42:34 GMT 1
Black: Ah okay, så tør jeg godt ^^
|
|
|
Post by Dina on Sept 24, 2005 13:33:33 GMT 1
Det lyder da spændende!
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Sept 26, 2005 21:14:35 GMT 1
jeg har altid elsket at vise mig frem ^^ især når det er tøj.. så ja har altid drømt om podiet... havde også chancen for ikke så lang tid siden da der var et kæmpe modeshow her i odense...men det var sgu ikke lige noget tøj jeg ville vise mig selv frem i...så sagde pæn nej tak
men ellers synes jeg det lyder som en rigtig go ide! det er sådan noget der gør at verden får åbnet sine øjne for GL
|
|
CruelFairy unlogged
Guest
|
Post by CruelFairy unlogged on Sept 27, 2005 13:55:49 GMT 1
Det lyder fedt .. En rigtig god ide ..
CruelFairy, Maja
|
|
|
Post by shadowrose on Oct 1, 2005 14:54:07 GMT 1
uhmm.. lyder sjov, bortset fra jeg hader at være centrum for opmærksomheden uih.. men vil gerne kigge på og hjælpe med praktiske ting og sådan .. og måske få lov at lægge makeup på nogen? det elsker jeg
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 5, 2005 11:35:09 GMT 1
synes næsten vi en dag når alle har råd skulle få syet nogle ting så at det kan lade sig gøre at lave sådan et modeshow.... mange gange til træf har det kunne lade sig gøre at sy selvfeølgelig....men nu menere jeg hvor vi ikke rigtig lavet andet end lige at sy tøj til sådan et show og selvfølgelig skal der være en rød tråd i det hele
|
|
|
Post by Angelica on Oct 9, 2005 14:30:49 GMT 1
Det er en rigtig god ide, jeg bakker op.
|
|