|
Post by BlackSwann on Sept 27, 2005 11:30:32 GMT 1
Dette har måske ikke lige noget med forummet at gøre, men jeg er bare lidt nysgerrig; - Hvem skal med til J-Popcon herinde fra?!
- Er der nogle som skal cosplaye (hvis ja, hvem?!)
- Hvor længe skal I være der, og overnatter I?!
Jeg ser frem til at alle kun svare på disse 3 spørgsmål, og ikke andet OT-snak. Desuden vil jeg høre om det ikke var muligt at alle os Tokyodolls mødtes derhenne, på et eller andet tidspunkt, og evt. fremviste lidt Japansk Mode for de andre gæster?!
|
|
|
Post by Noir on Sept 27, 2005 12:20:31 GMT 1
Jeg skal MÅSKE med, men ved ikke om jeg får råd. I så fald - jeg skal IKKE cosplaye, men være i j-style tøj og fuldt GL udstyr! Jeg overnatter IKKE - jeg gider bare ikke! Men ved ikke om jeg har råd til at komme hver dag så. Kommer måske kun lørdag evt. Jeg ved det ikke endnu hulk! Mht om vi skal mødes? JA!! Det skal vi da!! Alle os der kommer herfra kunne aftale et bestemt tidspunkt, fx kl BLA om lørdagen. Og at vi der skulle være i japansk mode - all the way - så de andre kunne glo lidt på os!
|
|
|
Post by Ripper on Sept 27, 2005 13:12:57 GMT 1
Jeg kommer.... Og jeg cosplayer måske bare som Neko, vis jeg gider... Og jeg overnatter hele weekenden Vis vi mødes så ville jeg da være kanon glad
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Sept 27, 2005 20:01:32 GMT 1
ja jeg skal jo være der hele weekenden i forhold tilsidste gang ^^ whii glæder mig helt vildt meget... j-popcon er højde punktet for mig i mit liv... jeg tror dog at jeg bliver og overnatter da det nok bliver forbesværligt at min mor skal hente mig klokken 00:00 hver dag...og hvad nu hvis jeg laver noget sjovt? så gider jeg i hvert fald ikke hjem...og min mor gider nok ikke at hente mig alligevel : P
men ja jeg skal cosplaye med angel og t,k ^^ whiii det skal nok blive sjovt
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 28, 2005 7:50:16 GMT 1
Jeg skal med Jeg skal cosplaye Dark Chi/Freya og Ayaka fra Gravitation. Jeg overnatter ved min bedste veninde Astrid der bor 1 km der fra Regner med det blir sjovere end sidste år , for det var nu lidt steneren
|
|
|
Post by Angelica on Oct 9, 2005 14:39:08 GMT 1
hvornår er det nu?
måske vil jeg komme, men jeg cosplayer ikke, og jeg overnatter ikke, og jeg kommer nok kun en dag, hvis de andre dolls herinde også kommer.
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 9, 2005 18:28:48 GMT 1
rikuke: skal du cosplaye som freya om fredagen og så Ayaka der hvor man vinder præmier eller hva? synes du det var kedeligt? jeg følte det vildt sjovt men var der også kun for at coslaye...så ved ikke om det var kedeligt at være der hele weekenden. angelica: det er den første weekend i november....mener det er d.4
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 9, 2005 18:30:24 GMT 1
jeg vil lige høre hvem fra odense eller jylland der skal med så vi kan følels...det er jo lidt kedeligt at skulle sidde alene og 5 andre følels
|
|
|
Post by Ripper on Oct 9, 2005 18:58:31 GMT 1
Jeg er fra Odense :3
|
|
|
Post by Ripper on Oct 9, 2005 19:00:24 GMT 1
Og der er nogle af mine venner der skal med, så du kan da følges med os.... Vis vi finder ud af noget
|
|