|
Post by Noir on Oct 13, 2005 10:10:34 GMT 1
Håber jeg får råd til at komme... Men så ville jeg nok bare komme lørdag.. Håber der er nogle der så vil følges lidt rundt med mig så jeg ikke skal tulle rundt HELT ALENE *vræl*
|
|
|
Post by Daniel on Oct 13, 2005 10:29:20 GMT 1
Oh myy, I really wanted to go to J-popcon this year, but, I'm not in denmark! Sigh! But I'll be there next year ^^;;
|
|
Helena
Tokyo Wannabe
|
Post by Helena on Oct 13, 2005 11:24:40 GMT 1
Jeg kommer nok ikke. Har ingen penge, men skal til at kigge efter et arbejde.
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 13, 2005 11:28:52 GMT 1
jeg er så kommet ind i det at jeg skal til tandlægen om fredagen...og tager hjem til farum om torsdagen....så er her slet ikke om fredagen til at følges med jer andre. men ripper jeg ved at t,k og angel skal med, så dem kan du helt sikkert også følges med. men er der nogle som har en ide om hvornår de vil være der ude??? og noir ^_^ du skal ikke være bange for at tulle rundt allene....der er en masse du kender og hvis jeg ser nogle af mine venner gå rundt alene vil jeg straks rive dem til mig
|
|
|
Post by Dina on Oct 13, 2005 19:02:57 GMT 1
Jeg kommer helt klart ikke... Ville gerne, men har bare ikke råd! *SNØFT*
|
|
|
Post by Ripper on Oct 14, 2005 8:10:26 GMT 1
Deguen: Jeg fælges nok med Anita, T.K og jeg går på samme skole, så vi støder nok på ham og Angel.... ^___^
Dina: Ej hvor nederen o.o *ae ae*
|
|
|
Post by Dina on Oct 14, 2005 10:52:21 GMT 1
Jah... det må blive en anden god gang!
|
|
|
Post by Angelica on Oct 16, 2005 12:40:11 GMT 1
Ja, jeg kommer så nok ikke, jeg har ikke råd. Kun måske, vi ser hvordan det går.
|
|
laura
Tokyo Wannabe
|
Post by laura on Nov 2, 2005 21:24:33 GMT 1
Jeg kommer alle dage ;D Jeg skal cosplaye Kagura Sohma Jeg skal IKKE overnatte .___. skal sove hos min veninde ^^;;; Og .. Øh.. hvis vi alle skulle mødes og i japansk mode.. får jeg et problem, da jeg ikke engang ejer en sok ^^;... - Forresten, jeg bor i Jylland. Tager toget kl 15.16 fra Skanderborg station og er på Københavns hovedbanegård kl 18.18... Så ved I hvad I skal sigte efter, hvis I vil møde lille mig.. XD Men regn med jeg er lidt underlig.. det ene øjeblik er jeg hyperaktiv og meget snakkesalig, det næste sidder jeg og stener ud af vinduet, er smågnaven og genert (jeg tror jeg har humørsvingninger T_T)
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Nov 4, 2005 10:57:26 GMT 1
så lyder det som om at du passer rigtig godt ind til j-popcon ^^ men vil da håbe at jeg får støt på jer alle sammen. jeg kan dog kendes i dag på at jeg går rundt i hullet cowboy bukser....er høj og har en lang sort uld agtig trøje på ^^. hvis nogle altså ikke lige ved hvordan jeg ser ud
|
|