|
Post by Noir on Oct 13, 2005 11:50:27 GMT 1
Huhu alle uhyggelige lolita tøser.
Jeg synes det kunne være super sjovt at holde en rigtig uhyggelig tøse aften hvor vi ser en masse uhyggelige film, spiller en masse skræmmende playstation spil (jeg tænker silent hill samt det spil Black fortalte mig om) og æder en fandens masse pizza og chips. Man kan måske kalde det en... drenge aften for piger XD Hvad synes I, nogle interesserede?
Uhuhuhuu !!
Engang i november måske? Hos mig... Med overnatning selvfølgelig og film til kl bæ næste morgen!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 13, 2005 12:00:57 GMT 1
Hvad du end forslår af træf så er det kanon..... Vis det ikke var fordi jeg ikke har råd T____T Har stadig intet job.... Men ville ellers gerne
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Oct 13, 2005 14:09:57 GMT 1
Må tikke , selvom jeg lige har fået et forbud imod at se gysere ( sidst jeg så en løb jeg skrigene op da der var gået en halv time og bad min far om at gå ned for at skulle dvden , der var jeg så også alene neden under kl ca tolv om aftenen ) , men hvis jeg ska kunne skal det være sidst , ellers siger de bare 'du har jo lige været til jpopcon'
|
|
|
Post by miki on Oct 13, 2005 16:04:13 GMT 1
ville med GLÆDE værer med til at vride mine nerver igennem, men har bare nada tid nov, dec,jan og lidt af feb.. skal virkelig knokle hos min genbo, men hvis jeg kan overtale mor og Jens skulle det måske ku lade sig gører XD jeg er FRISK!!
|
|
|
Post by Dina on Oct 13, 2005 19:02:15 GMT 1
Det lyder da vildt hyggeligt! Jeg skal da helt klart med! Hihi... *Men hvordan kan det være... Hver gang vi siger vi skal se film til klokken lort om natten, går vi i seng kl.12?* XD
|
|
|
Post by Angelica on Oct 16, 2005 12:36:07 GMT 1
Enig med Dina, vi er ikke så gode til det med laaaaaaange aftener...
|
|
|
Post by Dina on Oct 17, 2005 0:24:38 GMT 1
Vi må bare drikke vildt meget cola (eller kaffe, hvis man foretrækker det! XD) , og ting der opkvikker! Det ville være ret surt hvis vi sov klokken 1!
|
|
Helena
Tokyo Wannabe
|
Post by Helena on Oct 20, 2005 12:41:53 GMT 1
Jeg vil meget gerne med. Skal bare lige finde ud af noget pengemæssigt. Men hvornår i november skulle det så være?
|
|
|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 11:30:41 GMT 1
Godt så, jeg er interesseret i dato og pris. Hvor meget kommer det til at koste?
|
|
|
Post by Noir on Oct 28, 2005 17:00:34 GMT 1
Man ku sige det ikke ville koste noget men at alle skulle medbringe rigeligt slik og drikkevarer
|
|