|
Post by Dina on Nov 2, 2005 14:47:33 GMT 1
Hvilken stil syntes i bare er den mest modsatte af Lolita stilene? En som bare slet ikke har noget som helt tilfældes med det, og næsten… Det modsatte?
|
|
|
Post by Dina on Nov 2, 2005 14:48:04 GMT 1
Jeg syntes helt klart at punkere er det modsatte af en med en Lolita stil! Lolita er noget sødt og feminint, imens punk faktisk er… Det modsatte! XD
|
|
|
Post by Angelica on Nov 3, 2005 21:59:47 GMT 1
Jeg synes faktisk, at piger med uredt hår, røjsere, slidte jeans, for store sweatre og det der ret slidte look er det stik modsatte af GL. Vi reer vores hår, vi behandler vores tøj nænsomt, mens de bare river det første det bedste på. Dertil kan de så rende i skoven uden at være bange for at ødelægge tøjet, være langt livligere end os, for de er skabt tøjmæssigt til det, vi skal passe på ikke at vælte i platformsene. Så jeg synes, at der er enorme forskelle mellem de to tøjstile, på godt og ondt.
|
|
|
Post by Ripper on Nov 11, 2005 8:50:44 GMT 1
Det fine og det ikek fine.... To be or not to be o.o; *smack* Men helt enig... GL'er er meget nænsomme over for deres udseende... Forstået på den måde, at det er ikke kun GL'er der gør det... Men det er det modsatte af sjusket...
|
|
wannabe
Tokyo Newbie
Life is a bitch, fuck it .
|
Post by wannabe on Nov 14, 2005 17:37:58 GMT 1
Det er nok Punk.. som enlig ozz er en okay fed stil.. efter min mening..
fordi punk er ret sjusket.. og Gl er præsis det modsatte.. som ozz er fedt..
|
|
|
Post by angelakane on Nov 17, 2005 12:07:59 GMT 1
Hip hop er, efter min mening det stik modsatte, fordi det er så maskulint, hvor Gl er feminint
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Nov 17, 2005 12:36:48 GMT 1
står lidt imellem punk og det der skater/hiphop/gangster look.
|
|
|
Post by Dina on Nov 17, 2005 14:38:27 GMT 1
Nu jeg tænker over det.... Nøøj hvor er der mange der næsten er fuldkomne modsatte!
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Nov 17, 2005 14:41:36 GMT 1
Først tænkte jeg 'poptøsher' men det er jo ik tøjet men attituden som er det modsatte
|
|