|
Post by Noir on Sept 20, 2005 9:34:03 GMT 1
Jeg hørte først om stilen Gothic Lolita. Men jeg lærte så nogle af de andre lolita-stile at kende med tiden. Hvilke lolita-stile er jeres favoriter? Jeg kan stadig bedst lide Gothic Lolita, men jeg kan også godt lide alt det ekstra søde ved sweet lolita. Og jeg vil også begynde at bruge multiprintet stof som i classic/country lolita. Mest blander jeg dem bare, men bruger mest Gothic Lolita. Derudover kan jeg også godt lide det mere street-stylede j-rockish agtige tøj.
|
|
|
Post by Dina on Sept 20, 2005 10:25:56 GMT 1
Tja... jeg kan nu også bedst lide Gothic Lolita! Men så er der en masse andre lolita-stile som jeg syntes er vildt flotte. Men jeg kan bare bedst lide at gå i Gothic Lolita stilen... Men der er mange rigtig smukke "bare-kigge-stile". man må jo bare prøve sig frem!
|
|
|
Post by Angelica on Sept 20, 2005 17:24:08 GMT 1
Jeg kan bedst lide Gothic Lolita stilen, men jeg har jo også mere at lære om de andre, så min begejstring for Gothic Lolita baseres faktisk på min uvidenhed om de andre.
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Sept 20, 2005 19:16:53 GMT 1
jeg kan rigtig godt li EGA og EGL.... men jeg elsker altså også det tøj som der er typisk j-rock stil....nu tænker jeg så lidt på det miyavi går i
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 20, 2005 20:42:49 GMT 1
Jeg kan jo enormt godt lide den søde Gothic Lolita stil -den er ikke for sød, og ikke for dyster. Men som jeg sagde hjemme hos dig, Noir, så er GL blevet en mere "weekend"-agtig stil for mig, af den simple grund, at det er "svært" at være GL i hverdagene. Det synes jeg i hvert fald ^^;; Min "hverdagsstil" er nok mere casual. Alternativ, som min kæreste kalder den. Helst nederdele, mine støvler og knæstrømper. Sådan føler jeg mig bedst tilpas =)
Men for at vende tilbage til "Hvilken Lolita-stil?", så synes jeg helt klart at Gothic Lolita er lige noget for mig, men jeg synes stadig at de andre Lolita-stile falder i min smag =)
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 20:51:43 GMT 1
Jeg... ja.. jeg holder meget af alle stilarterne, og ved ikke hvad jeg bedst kan lide. elsker GL. den er så.. rolig.. blonderne.. awww XD Og elegang Gothic lolita.. elsker bla. kjolerne, og overvejer selv at sy en en dag. lidt i manastilen fra beast of blood maybe. Jeg vil ikke knytte mig direkte til en stil inden for GL. for i bund og grund. er jeg jo også street dancer *SHAME ON ME* Jeg er break dancer, og leder desparat efter et par gode hængerøvsbukser at indvadere med GL inspirrede sager >_< Men stadig. Mikiskirt's nededele, skjorte, blonder, smykker og tingeltangel er det sejeste jeg ved. jeg går nok ikke så meget op i min makeup endnu o.O men er jo stadig nybegynder ^__^ tror kun der har været en 3-4 dage jeg ikke har været gothich på nogen måde.. siden jeg begyndte i skole d. 15 aug... men stadig (hold kæft jeg snakker uden om ) Jeg kan ikke knytte mig helt, da jeg er "tiltrukket" af de fleste stilarter inden for GL ! (underskyld hvis hvis jeg her byttet rundt på noget)
|
|
|
Post by Dina on Sept 21, 2005 7:35:33 GMT 1
Tja... Jeg gør heller ikke i GL hele tiden. Og det er meget simpelt... Så meget GL tøj har jeg ikke! XD Desuden, syntes det er sådan en smuk stil at jeg næsten ikke tør gå med den i hverdagen. Gør det når jeg har lyst, men det er ikke sådan at jeg gør det hele ugen igennem!
|
|
|
Post by Noir on Sept 21, 2005 9:32:37 GMT 1
MIKI >> Der er ikke stile INDENFOR GL, men GL er en stil inden for Lolita stilene og jeg spørger hvilke af Lolita stilene I godt kan lide. Men måske kan I ikke alle sætte navne på stilarterne... Fx, meget af det BlackSwann nævner at hun kan lide er sweet lolita, så jeg vil mene at Blackswann kan lide Sweet Lolita og Gothic Lolita. Du, Miki, siger at du kan bedst lide GL fordi du elsker blonderne - der er flere blonder i Sweet Lolita stilen, og jeg tror du blander det lidt sammen. Desuden, Lolita er ikke bare tingeltangel så tror bestemt ikke at du kan gøre det bukser til GL, desværre >_> Lolita stilene handler om stoffet (farve, print osv - især meget med print eller mønster) og selve snittet i tøjet...
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 9:38:50 GMT 1
What about noget a la Cute Lolita? Altså, jeg går ikke i det... Men så det på tv den anden da.... Kawaii n.n
|
|
|
Post by Frost on Sept 21, 2005 11:05:20 GMT 1
jeg kan godt lide det hele... men jeg går ikke i noget af det...
|
|