Remi
Tokyo Wannabe
|
Post by Remi on Sept 21, 2005 14:55:47 GMT 1
Jeg går i det ´jeg har og kan sætte sammen.. hmm.. vil ikke sige at jeg hænger i en bestemt stil.. jo, jeg kan lide gl, men også mange andre lolita stile.. tror i det hele taget jeg er meget blandet...
Desuden... tøjet er dyrt... for det meste.. så man må jo bruge det man har, med mindre man er mange miliadær... eller noget ^^
|
|
|
Post by shadowrose on Sept 21, 2005 19:13:07 GMT 1
jeg kan rigtig godt li EGA og EGL.... men jeg elsker altså også det tøj som der er typisk j-rock stil....nu tænker jeg så lidt på det miyavi går i hvad er EGA og EGL? .. piv kan rigtig godt lide det der 1800-tals lolita look.. wow.. uhi.. ved ikk hvad det hedder, men det ikk GL.. for det er slet ikk gothic.. det bare yndigt, men heller ikk super kært som sweet lolita (Jeg kan ikk så godt bære pastelfarver)
|
|
|
Post by Noir on Sept 21, 2005 19:17:04 GMT 1
jeg kan rigtig godt li EGA og EGL.... men jeg elsker altså også det tøj som der er typisk j-rock stil....nu tænker jeg så lidt på det miyavi går i hvad er EGA og EGL? .. piv kan rigtig godt lide det der 1800-tals lolita look.. wow.. uhi.. ved ikk hvad det hedder, men det ikk GL.. for det er slet ikk gothic.. det bare yndigt, men heller ikk super kært som sweet lolita (Jeg kan ikk så godt bære pastelfarver) EGA og EGL står for Elegant Gothic Aristocrath og Elegant Gothic Lolita - og det du omtaler vil jeg nok kalder EGL - desuden - GL er ikke særlig gothic overhovedet - mener ikke det rigtig har noget tilfælles med typisk goth - slet ikke det samme Hih..
|
|
|
Post by Dina on Sept 23, 2005 7:34:32 GMT 1
Hehe... Tror egentlig slet ikke at man kun kan holde sig til én lolita stil! Man kan selvfølgelig syntes at den ene er pænere end den anden, men tror reelt at vi alle blander stilene sammen! Det bliver jo ikke GL af den grund! ^_^
|
|
|
Post by Angelica on Sept 24, 2005 22:21:14 GMT 1
Dina: Det er faktisk rigtigt, jeg er da god til selv, at blive lidt voksen nogle gange...
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 24, 2005 22:23:00 GMT 1
Gothic lolita eller sweet lolita er lige søde synes jeg xD.. Men holder nok mest på Gothic lolita
|
|
|
Post by latitia on Sept 29, 2005 14:05:49 GMT 1
Jeg tror nu også jeg bedst kan lide Gothic Lolita .. Sweet Lolita er for sød for mig og Classic Lolita er for klassisk :S
|
|
laura
Tokyo Wannabe
|
Post by laura on Sept 29, 2005 18:59:53 GMT 1
A ka bedst lide Sweet Lolita, må a nok indrømme jeg savner den sorte under det, men ... Jeg syntes ligesom den pastellyserøde og pastelblå er for nuttet ^^; .. Gothic Lolita tror jeg bare er for kort ... x.x jeg er ik GL selv (Jeg har ikke brug for at skille mig mere ud end jeg gør i forvejen, men jeg vil gerne have noget til fest e.l) men jeg eeelsker stilen ^^;
|
|
|
Post by Dina on Sept 29, 2005 18:59:55 GMT 1
Tja... Jeg kan egentlig lide næsten alle stilene! Country lolita er jeg dog ikke lige så vild med. Men syntes at alle stilene er vildt flotte! (Også selvom det ikke er noget jeg kommer til at gå i) XD
|
|
|
Post by Angelica on Sept 30, 2005 21:07:39 GMT 1
At være GL for mig, handler ikke om, at skille mig ud fra mængden. Det er da en åndsvag grund til, at vælge en tøjstil. Lidt som at sige, at man er bi, fordi det er 'anderledes'. Desuden, Laura: GL går til knæene, hvordan kan det være for kort? (I'm just thinking.) Hm... ikke for noget, men hvad mener du helt præcist med a?
Dina: Jeg tror også, at alle stilene tiltrækker os, men vi vælger jo en bestemt ud, som vi på basic holder os til og forsøger lidt med de andre.
|
|