|
Post by Dina on Oct 1, 2005 1:09:27 GMT 1
Ja det er rigtigt... Men tror de fleste har en eller anden drøm, om at have tøj til hver af stilene! Desværre har man jo ikke pengene til det! Men hvis jeg havde? Så købte jeg da en masse blandet tøj i lolita-stilene. Godt nok kan jeg bedst lide GL, men jeg skal da have prøvet de andre alligevel! Ellers ved man ikke præcist om det klæder en!
|
|
laura
Tokyo Wannabe
|
Post by laura on Oct 1, 2005 14:26:05 GMT 1
At være GL for mig, handler ikke om, at skille mig ud fra mængden. Det er da en åndsvag grund til, at vælge en tøjstil. Lidt som at sige, at man er bi, fordi det er 'anderledes'. Desuden, Laura: GL går til knæene, hvordan kan det være for kort? (I'm just thinking.) Hm... ikke for noget, men hvad mener du helt præcist med a? A er sønderjysk for Jeg Der hvor jeg går, kan jeg næsten ikke være i forvejen, blot fordi jeg syntes den eneste goth på skolen har en skidesej tøjstil. "Ejjjjj syntes du virkelig, det er da for klaamt!" "vil du virkelig gå i sådan noget? det er for grimt!" - sådan noget er det, man kommer ud for med de uudholdelige poptøser jeg går i klasse med. Jeg mente det slet ikke på den måde! Men der hvor jeg bor, er hende i 9. på skolen den eneste jeg nogensinde har set som er goth (jeg har kun set 2 eller sådan irl.) Jeg har lidt småblævre-lår, derfor sys jeg det er for kort <_< du skal ikke tage mig for seriøst, jeg er ikke rigtig klog
|
|
|
Post by Angelica on Oct 14, 2005 14:45:43 GMT 1
Ja, men dine lår er over knæene, ik? Desuden, hvem har ikke lidt blævrelår? Det er sgu meget normalt.
|
|
|
Post by Dina on Oct 14, 2005 16:32:44 GMT 1
Hihi... Dine lår vil aldrig blive set hvis du går i GL tøj! Kjolerne stopper (Hvis de er kortest) Over knæene. Så det skal du ikke tænke på! XD
|
|
|
Post by Angelica on Oct 15, 2005 20:37:59 GMT 1
Netop, hvis du er bange for at vise dine lår, så kan du føle dig sikker inden for GL.
Og som jeg siger, blævrelår er sgu meget normale, ik piger?!
|
|
|
Post by Dina on Oct 16, 2005 23:56:24 GMT 1
Hmm... det tror jeg er noget alle piger brokker sig over. (Også selvom de er vildt tynde, og ens egne lår er dobbelt så store) XD
|
|
|
Post by Angelica on Oct 18, 2005 16:27:58 GMT 1
Mange kvinder taler om deres mangler, men man ser det bare ikke. Har man en mangel, må man lære at skjule den. Hvis det kan hjælpe, kan jeg da udmærket remse mine 'mangler' op, da jeg til en vis grad er stolt af dem, de gør mig jo til det jeg er.
|
|
|
Post by Dina on Oct 19, 2005 0:28:48 GMT 1
Hihi... du behøver da ikke remse dem op! XD Men det er fuldstændig rigtigt! Desuden... Hvis der er noget ved en selv man ikke kan lide, kan man jo altid gøre et eller andet for at gøre det bedre!
|
|
|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 11:26:50 GMT 1
Dina: det havde jeg nu heller ikke tænkt mig at gøre, jeg kan skam sagtens acceptere dem og vil kun remse op, hvis vi sidder med en selvmords-kandidat Og er enig i det sidste!
|
|
|
Post by Dina on Oct 21, 2005 21:37:57 GMT 1
Ja... Det er helt rigtigt! Det ville mange være villige til at gøre! Og man ville kunne sige maaange ting! XD
|
|