|
Post by Noir on Sept 28, 2005 10:49:29 GMT 1
Idéen snuppet fra M-chan abjd forum. Men siden de fleste af jer slet ikke kommer der såå... ja ^^/
Vi har vel alle mere eller mindre (u)realistiske drømme om hvilke dukker vi gerne vil have. Hvilke karakterer de skal være eller hvilke dukker der bare er så smukke at vi MÅ EJE!!
Her er min liste, sådan ca... Den ændrer sig lidt til tider XD...
--------------------------------------------------------------------------------
AR Diana Pride: Isobel, min vrede, bekymrede pige (1. priotet ligenu)
Nyt shell til Sookie - evt en Soo eller Jun Tachibana (som om det nogensinde sker, *suk*)
Michi (Isobels lillebror) bliver muligvis en Chiwoo, men har lidt mistet kontakten til ham så ved faktisk ikke om jeg overhovedet skal ha ham.
En elverpige - den eneste "overnaturlige" af mine karakterer. En meget udadvendt, lettere overfladisk "rocker-tøs" XD haha.. ved ikke helt hvad jeg mener med det..
Derudover leder jeg efter en dukke som egenlig slet ikke er nogen karakter - men jeg har bare denne ubeskrivelige lyst til at lave en mini Miyavi.. En ABJD-Miyavi.. Underligt... Ikke fordi jeg er hans største fan eller så noget. Har bare virkelig lyst til at gøre et forsøg! Rent "kunstnerisk". Måske er det lidt svært at forklare... Egentlig har jeg lidt svært ved at bonde med Trace som karakter og overvejer at modificere min EL til Miyavi ^^V Nu får vi se.. Måske beholder jeg bare Trace XD
|
|
|
Post by Dina on Sept 28, 2005 13:17:50 GMT 1
Uhh... Den her liste bliver længere og længere, jo mere tid der går! XD Rigtigt skulle jeg jo have haft Micha før Daken. (Det er som om hun hele tiden bliver rykket længere og længere ned) Og her for tiden har jeg faktisk mest lyst til at købe Dakens X. (intet navn endnu) Men SÅ kommer Micha, og bagefter IO. (Men er blevet i tvivl om jeg skal købe hende) Ellers skal jeg nok nå at få fundet på en maaasse andre personligheder! XD Jeg kan bare ikke lade være! (I kan læse mere om dukkerne, når jeg poster deres profiler) For resten har jeg ikke fundet nogle dukker der passer med personlighederne endnu!
|
|
|
Post by Ripper on Sept 28, 2005 13:28:55 GMT 1
Det eneste jeg bare ønsker er at Rarin kommer NU! T_________T
Og så en masse tøj til ham n.n
|
|
|
Post by Dina on Sept 28, 2005 13:31:51 GMT 1
Tro mig! Du skal nok komme til at ønske dig mere! XD
|
|
|
Post by Ripper on Sept 28, 2005 13:34:51 GMT 1
Det ved jeg, men jeg beherske det lidt.... Ved at jeg ikke bare skal købe.... Skal spare op... Og så kan Rarin måske få sig en pige Hehehe.....
|
|
|
Post by Dina on Sept 28, 2005 15:18:02 GMT 1
Uhh... spændende! XD
|
|
|
Post by Noir on Sept 28, 2005 18:01:28 GMT 1
Min nye og opdaterede liste:
Karakterer jeg planlægger:
AR Diana Pride - Isobel
Delf - Soo Dark Human - Sookies nye shell
Delf - Soo Dark Elf ver. vampire - Har ikke navnet endnu, men har karakteren.
Chiwoo - Michi
Og så en eller anden der kan være Miyavi XD
Derudover er der andre dukker jeg gerne ville eje.. De har ingen karakterer, kan bare ikke stå for dem...
Jun Tachibana Shiwoo Dreaming Kid delf - Ani (girl)
Men disse er dog ikke nogen jeg regner med at købe - Måske Shiwoo Dreaming - men resten er urealistiske drømme...
|
|
|
Post by Kimi on Sept 28, 2005 21:18:33 GMT 1
I still like Si from DOD and Ani from Luts, can't afford them yet ~.~ og jeg kan bare aldrig lide nogen af de store T_T;; they just don't seem like something for me, lol~~
|
|
|
Post by Dina on Sept 29, 2005 7:11:42 GMT 1
Det er lang tid siden jeg har været inde på nogle af dukke-siderne, så går igang med den store eftersøgning nu! XD
|
|
|
Post by Dina on Sept 29, 2005 7:51:09 GMT 1
Own... Har været på en dukke-jagt... Hvorfor!? Ham her er perfekt som Dakens X! Der er bare 2 *små* problemer... Han har ikke den rette højde... Og så det værste! Han koster små 1.200 dollars!!! *DØR* Ikke rimeligt! Men ellers har vi ham her... Som også er for stor! Men også vildt god som Dakens X. Tja... Jeg kan kun drømme! XD Fandt hende her... Og nøøj hun er smuk! Hun kunne faktisk egne sig vildt godt som Micha! (Hvis ikke lige hun var pænt meget højere end Maki) Tja.... Når jeg vinder den store i lotto! (Spiller det ikke engang, men hvad?) XD
|
|