|
Post by BlackSwann on Sept 29, 2005 10:19:33 GMT 1
Ja, jeg skal jo have Soony fra LUTS. Glæder mig Derudover skal jeg have Shiwoo (også fra LUTS). Det er de to jeg starter op med. SÅ må jeg se bagefter om jeg vil have flere. Vil helst ikke købe for mange. Men hårdttjente penge skal os' gå til noget "nyttigt" som tøj osv
|
|
|
Post by Angelica on Oct 16, 2005 11:54:23 GMT 1
Jeg ved faktisk ikke, hvilken abjd jeg gerne vil have engang, men jeg er faktisk ved at skabe en karakter... men tænk Shirley Manson og "As heaven is wide" Men det bliver først om mega lang tid, da jeg ikke har en skid at kaste eller en klink at give.
|
|
|
Post by Dina on Oct 17, 2005 0:10:49 GMT 1
Tja... Man går altid laaang tid, og drømmer om den der dukker! Men på et tidspunkt får man jo endelig sparet op, og så er man bare lykkelig! For det er jo noget man har ønsket sig helt vildt meget! Man har faktisk gået og savnet denne her dukke, som om man allerede havde den... Så ventetiden gør ikke noget! (Også selvom den kan være VILDT irriterende) XD
|
|
|
Post by Dina on Oct 17, 2005 1:03:19 GMT 1
Har fundet nye spændende ting! XD Dette outfit til daken! (Uden de sko) Til 61$ Dakens øjne! (Har tænkt på at købe dem i laang tid!) Til 9.50$ Dakens hår! (Ville bare være fedt hvis man kunne få en tone mere blond) Til 28$ Dakens sko (Man kan tage det der af skoende, så de kun er platforms-sko) Til 40$ Hår til Maki! (Bare i sort) Til 28$ Maki's øjne. (tjah...) Til 9.50$ (Havde også et outfit til ham, men så ville han bare ligne en bøsse i det! XD) Og alt i alt bliver det... 176 dollars! (1056) Så ved ikke om jeg skal vente med at købe Io, og så bare købe tøj osv. til Daken & Maki!
|
|
|
Post by Angelica on Oct 22, 2005 10:20:32 GMT 1
Hvor er hun dog dejlig og fuld af personlighed! *Mig have*
|
|
|
Post by Dina on Oct 22, 2005 20:31:47 GMT 1
Hvor er hun dog dejlig og fuld af personlighed! *Mig have* Hehe... Jeg tror altså det er en "han". XD Og desuden... Ved ikke om man kan få den derinde! Det er jo bare en slags... model til håret! XD
|
|
|
Post by miki on Oct 23, 2005 1:25:38 GMT 1
ønsker mig Lohoo T_T
|
|
|
Post by Ripper on Oct 23, 2005 12:28:45 GMT 1
Jeg ønsker mig en hvid skjorte og "all-stars" sko der er sorte... Bare to simple ting :S
|
|
|
Post by Angelica on Oct 23, 2005 16:22:12 GMT 1
I don't care, jeg elsker den stadig, desuden: det er bare at klippe lillemand af og så har vi en fladbarmet piii
|
|
|
Post by Ripper on Oct 24, 2005 9:34:17 GMT 1
I don't care, jeg elsker den stadig, desuden: det er bare at klippe lillemand af og så har vi en fladbarmet piii Lyder....markabert o.o; XD
|
|