|
Post by miki on Oct 27, 2005 20:58:00 GMT 1
hmm.. kan kun li den sidste af de dukker >_<
|
|
|
Post by Ripper on Oct 27, 2005 20:58:11 GMT 1
Jargh T___T For en gangs skyld vil jeg bare have sko, skjorte og paryk IKKE ANDET!
|
|
|
Post by Dina on Oct 27, 2005 21:00:57 GMT 1
Den der røde, krøllede, 48 cm'ers paryk er bare vildt smuk! Har set den før, men alligevel!
Hende den første af dukkerne. Hun er ret primadonna agtig! XD Meget fin, men ikke en dukke jeg ville have. Hmm... Ved egntlig ikke hvorfor! DEn anden dukke er rigtig sød også! Elsker virkelig den perledims hun har på hovedet! XD
|
|
|
Post by Ripper on Oct 27, 2005 21:02:12 GMT 1
Synes også den paryk er rigtig flot!..... men tror næppe ham her vil bruge den XD *poke poke*
|
|
|
Post by Dina on Oct 27, 2005 21:03:37 GMT 1
Haha! XD Der er heller ingen af mine dukker, både nu og i fremtiden, som vil kunne gå med den paryk! For det første... Jeg holder mig til de små dukker. Og for det andet... Ingen af dem har en personlighed der passer til den!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 27, 2005 21:04:46 GMT 1
Hehehe lige præcis
|
|
|
Post by Dina on Oct 27, 2005 21:06:18 GMT 1
Men f*ck den er flot!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 27, 2005 21:09:30 GMT 1
Jeg leder blot efter en sort eller grå, lang (til røven) paryk UDEN pandehår <.<; har fundet nogen, men pengene :S
|
|
|
Post by Dina on Oct 27, 2005 21:12:10 GMT 1
Tja... Har fundet Maki's & Dakens nye paryk! *Skal bare have købt dem* Og ellers... Io skal have en laaang hvid eller hel lys paryk. Måske med små krøller... Dakens X skal have en sort paryk som når til røven. *Hlest med 2 røde totter foran* Og Micha skal bare have en lang sort paryk af en art!
|
|
|
Post by Angelica on Nov 5, 2005 14:29:36 GMT 1
Nu dømmer I "Margo" lidt hårdt, synes jeg. Men på sin vis forstår jeg da godt jeres dom, men lad mig forklare, hvorfor hun er genial. Det jeg godt kan lide ved hende, er hendes voksne ansigt, det er lidt arrogant, men det er intelligent, personligt og virker inspireret af Mortisha fra the Adams family. Hun virker perfekt som Helens 'beloved aunt,' især fordi at hun virker så voksen. 'Lucy' er derimod langt yngre, hun virker eftertænksom, ung, lidt på vagt. Hun tror ikke på alle, elsker poesi, er måske lidt kedelig i tøjstilen. Og der passer 'Lucy' så godt ind, hun kan sagtens agerer normal New York'er pige, men hendes udseende er samtidig også så fuldt af muligheder, at hun også kan forvanles i "aunt's" nærværd. Det samme gælder "aunt."
Så jeg håber, at I forstår mit valg med disse to, netop fordi de ikke er perfekte skønheder (som egentligt i længden er ret kedelige).
Angående Helens hår, må jeg desværre sande, at jeg bliver nødt til selv at lave parykken, kan simpelthen ikke finde en paryk, som jeg er tilfreds med, de har alle sammen et eller andet i vejen, som gør, at de bare ikke er Helens hår. Jeg håber så bare, at jeg er god til det, da jeg sikkert også ender med at lave "aunt's" hår.
|
|