|
Post by miki on Sept 20, 2005 15:58:15 GMT 1
Har ikek gang i det helt store endnu. men begynder til syning i oktober X3 og ved vores lærer har laet store festkjoler, så skal da klart igang med et elelr andet. måske vil jeg lave en lyserød nederdel der passer til mit korset ^__^
Har tenkt lidt over det og det kunne blive ret så cute med tiden XD
Men syning betyder at jeg snart kan sy selv ^__^ den dag ser jeg virkelig frem til. skal virkelig have fornyet min garderobe så !!
|
|
|
Post by Angelica on Sept 20, 2005 18:33:46 GMT 1
Jeg er ikke rigtig igang med noget, men skal igang med en nederdel, nogle armbind, lidt tilbehør, eventuelt en kjole. Og sådan kan jeg jo fortsætte.
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Sept 20, 2005 19:14:31 GMT 1
jeg prøver at sy nogle katte øre....men det går ikke så godt ...er ikke overdrevet go til at sy..men vil vild gerne sy en slagt kimono eller nogle nederdele. har bare ret svært ved at tage mig sammen her ovre på skolen da jeg ikke lige ha lille mor til at rette mig når jeg har brug for hjælp
|
|
|
Post by Dina on Sept 21, 2005 7:38:23 GMT 1
Tja... Der er vidst noget gallasyning man kan gå til... Der kunne det vel godt blive lidt GL! Men tror jeg springer over...
|
|
|
Post by Frost on Sept 22, 2005 13:24:18 GMT 1
jeg har bestemt mig for at sy to forskellige slipse nederdele, en i blå og lilla, den skal være hel lang og en i et rodet virvar af slips der skal gå til knæene og have blonde skørt inden under her er den blå og lilla, eller hvad jeg har fået lavet af den hedder det vel... mangler slips i lige de farver...
|
|
|
Post by Noir on Sept 22, 2005 13:38:11 GMT 1
Eeej, hvor er det fint!! Må også snart poste billeder af hvad jeg render og laver
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Sept 22, 2005 15:47:54 GMT 1
jeg synes slippe nederdele ser så sjove ud der er et eller andet over fedt ved dem
|
|
|
Post by Shadow on Sept 22, 2005 16:04:46 GMT 1
Jeg skal til at sy en lang nederdel kort, den er rosa og der er masser af blonder på, overvejer også at sy nogle bånd på den, men er ikke helt sikker ^^ Jeg har også hæklet min egen krave
|
|
|
Post by Frost on Sept 22, 2005 17:11:59 GMT 1
flot krave... tog det lang tid?
|
|
|
Post by Noir on Sept 22, 2005 17:29:22 GMT 1
Ja, jeg synes også den er rigtig fin! Kan bare ikke hækle >_> Ellers skulle jeg også lave sådan en.. Måske kan jeg lokke min farmor til det... hmm, tænke tænke... hihi... eller lære at hækle. Kunne engang!
|
|