Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 22, 2005 17:41:15 GMT 1
Har lavet en masse designs jeg skal igang med ( begynder i en tøjsynings klub hvor jeg ka få lavet en masse ^^ ) ellers er jeg igang med noget tilbehø til min konfirmertions kjole ( degsigner den selv )
|
|
|
Post by Frost on Sept 22, 2005 18:57:44 GMT 1
rikuke- har du skitser af din kjole? kunne rigtig godt tænke mig at se den
|
|
Rikuke
Tokyo Student
|
Post by Rikuke on Sept 22, 2005 20:03:57 GMT 1
Kan scanne den i morgen
|
|
|
Post by Noir on Sept 23, 2005 22:59:17 GMT 1
Kan scanne den i morgen Kommer det snart ?? Jeg er lige blevet færdig med en ternet j-style nederdel! Er selv ret tilfreds med den! Ville ha postet billeder hvis ikke Black havde lånt mit cam XD Har også lavet den sødeste GL hat i dag som jeg sælger - når altså jeg kan fotografere den! Den er SÅ bedårende! Er virkelig tilfreds! Den er sort med hvidt blondebånd rundt om som også hænger ned langs siden. Der hænger også nogle små delikate tynde bånd ned fra siden, samt en sød sløjfe Rigtig sødt! Den sidder fast med en elastik bagom nakken.
|
|
Rikuke
Tokyo Student
|
Post by Rikuke on Sept 24, 2005 19:52:29 GMT 1
( dårlig scanning ) Denne tegning har været igennem to ting 1. min mors anti gl-test . 2. min mors den-skal-være-fræk-men-ikke-for-fræk test , det var hvad det var tilbage T_T
|
|
|
Post by Frost on Sept 24, 2005 20:13:10 GMT 1
orv den er da sød... skal den bare være hvid eller råhvis, perlemor eller??? hvad med pynten på kjolen? hvad er det?
|
|
Rikuke
Tokyo Student
|
Post by Rikuke on Sept 24, 2005 20:16:31 GMT 1
Pyntet er perle ( blir en meget dyr kjole at lave ^^;; ) Kjole skulle ( desværer ) være i hvid , så valgte jeg at tilføje noget slike på ( ved kanterne ) sliken er lidt brunlig hvid , perlemor farve
|
|
|
Post by Dina on Sept 24, 2005 23:09:51 GMT 1
Uhh... spændende!
|
|
|
Post by Shadow on Sept 26, 2005 6:26:21 GMT 1
flot krave... tog det lang tid? tid er relativt. hehe.. syntes det var sjov, så talte ikke timer og Noir.. det ikk så svært at hækle, kan godt lære dig det det handler om ét grundprincip og så bygger man bare ud fra det. synes det er væsenligt lettere end at sy, selvom det ser sværere ud.
|
|
|
Post by Dina on Sept 26, 2005 15:29:45 GMT 1
Uhh... Hækle! Engang kunne jeg faktisk strikke! Men tror bare jeg holder mig til at sy! Er så dårlig så jeg må holde mig til ét emne ad gangen! XD
|
|