|
Post by Mymle on Sept 24, 2005 13:17:20 GMT 1
:)Det lyder da sindsygt fedt! Virkelig godt du lavede det her, god forklaring. Jeg tror ikke jeg er så ømm lolita-agtig, er ikke så glad for at gå i kjole, jeg tror bare min stil er en ekstrem afslåppet contry/classic lolita. Men jeg syntes de alle er ekstrem fede, er virkelig "fasineret"-eller hvad man kan kalde det! Det har faktisk givet mig en virkelig god idé, det første af contry/classic lolita billederne. Fedt du gad at lave det Noir -mymle
|
|
|
Post by Noir on Sept 24, 2005 13:19:02 GMT 1
Tak tak, det var da så lidt ^^
Du er velkommen her på forummet
|
|
|
Post by Dina on Sept 24, 2005 13:22:09 GMT 1
Ja! Alle der er interesseret i GL eller Japan kan komme og kigge! (Eller endnu bedre, blive medlem!) Okay... hvis man passer det! XD
|
|
|
Post by Angelica on Sept 24, 2005 22:16:36 GMT 1
Sandt nok, men Mymle, hvis du går meget i bukser, hvordan kan du så være Contry/classic Lolita? Det er da ikke så meget med bukser? Well, håber du bliver medlem!
|
|
|
Post by mymle on Sept 25, 2005 17:06:39 GMT 1
Jeg går ikke i kjole, men nederdel;)...Og helst blomstret eller blondet...
|
|
|
Post by Ripper on Sept 25, 2005 19:27:06 GMT 1
Jeg tror hurtigt at jeg kan sige at jeg er langt fra GL u.u Går hverken i kjole elelr nederdele... Er bare.... Interesseret o.O?
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 25, 2005 20:56:54 GMT 1
Jeg kan bedst lide den der.. øhm.. almindelige Gothic Lolita stil! Den hvor nederdelen er lige under, eller lige over knæet. Ellers kan jeg faktisk os' lide HELT lange nederdele, men det er sjældent jeg går med det.
=)
|
|
|
Post by Dina on Oct 1, 2005 1:07:12 GMT 1
Sådan har jeg det egentlig også... Kan bedst lide nederdele der går til under knæet, men ellers syntes jeg også helt lange nederdele er vildt smukke... Men ellers... Hvis der er mange flæser osv. må den selvfølgelig bare godt være blandet! (Men INGEN mini-nederdele her tak) XD
|
|
|
Post by mymle on Oct 3, 2005 18:40:29 GMT 1
Lange nederdele får mig til at se høj og helt forkert ud syntes jeg. Men de kan være vældig elegante! Kan nu bedst lide dem ved knæene...
|
|
|
Post by angelakane on Oct 5, 2005 8:27:00 GMT 1
Må tilslutte mig de andre, gode forklaringer troede egentlig at det alt sammen bare var nuancer af én stil (det er det vel osse...? O__ô på en måde vel...) vil sige at jeg tror de fleste er et mix up af dem alle tre... ^__^ kan selvfølgelig være, at der er nogen der KUN vil gå i EN slags... men tror ikke det sker tit... i hvert fal dikke her i DK og forresten, hvor hører blodet til hende i lolita stilen??
|
|