|
Post by Dina on Nov 5, 2005 19:37:59 GMT 1
Nå okay! Minder mig om dem der tror at alle goth's er satanister! XD
|
|
|
Post by Noir on Nov 17, 2005 16:32:12 GMT 1
Angelakane: der er ikke blod i gothic lolita, det er en sød stil. Du ved, som sukker, intet blod. Gothic Lolita er ikke den søde stil. Sweet Lolita er. Blodet kan sagtens høre under GL som er den mest "rå" af lolita stilene.. Lolita stilene er ikke KUN søde jo... De spiller på blandingen af nuttet lillepige og dyster, bizar-blodig-lillepige...
|
|
|
Post by Angelica on Nov 21, 2005 22:02:51 GMT 1
Det er sguda også sandt! Nøj! Jeg må lige opfriske min viden om GL!
|
|
BobbiePumpkin
Tokyo Wannabe
I don't need to fit in. I just need to know, that I'm welcome.
|
Post by BobbiePumpkin on Nov 22, 2005 23:04:35 GMT 1
vidste slet ikke der fandtes flere typer af lolita-stilen. - er vist noget af en begynder-lolita. hæh. Men er hel vild med Sweet-Lolita stilen.
|
|
|
Post by Noir on Nov 22, 2005 23:23:32 GMT 1
vidste slet ikke der fandtes flere typer af lolita-stilen. - er vist noget af en begynder-lolita. hæh. Men er hel vild med Sweet-Lolita stilen. Vi har alle været begyndere engang Jeg er bare super glad hvis folk får noget ud af det jeg skriver, og lærer af det
|
|
BobbiePumpkin
Tokyo Wannabe
I don't need to fit in. I just need to know, that I'm welcome.
|
Post by BobbiePumpkin on Nov 22, 2005 23:28:40 GMT 1
^_^. er vildt glad for at Miki herinde fra introducerede mig for stilen, og for siden her! Sys det er facinerende, alt sammen. ;D
|
|
|
Post by Noir on Nov 22, 2005 23:43:21 GMT 1
^_^. er vildt glad for at Miki herinde fra introducerede mig for stilen, og for siden her! Sys det er facinerende, alt sammen. ;D Er rigtig glad for at få flere medlemmer Og du er meget velkommen !! (Skriv evt. lidt om dig selv i "profiler" - så vi kan lære lidt mere om dig)
|
|