|
Post by miki on Oct 3, 2005 0:51:09 GMT 1
Vi har vel alle, Ripper og jeg har ihvertfald, problemer med vores økonomi.. og nur Ripper og jeg snart fyldt en del sider ud med vores problemer. så istedet for at fylde vigtige tråde med klynken over pengemangel og mangel på job kan vi istedet diskutere dt her Vi kunne give hinanden gode råd og den slags ^__^ Bare for at spare de andre tråde <.<
|
|
|
Post by Noir on Oct 3, 2005 9:16:00 GMT 1
ARGH! Ja, nu skal I høre om MINE problemer - Udgifter hver måned (fast): ca. 4500 Mad: ca .1000 Andet: 300-500
Ind: 4300 >_> Dvs.... JOB WANTED!! XD
|
|
|
Post by Dina on Oct 3, 2005 10:51:09 GMT 1
*SUK* Så er der mig! Intet job, får ingen penge af min far, og så kun liige nogle gange af min mor! XD Hehe... Og når man tænker på hvor meget jeg skal have købt? ARG! *Fattig*
|
|
|
Post by miki on Oct 3, 2005 12:25:05 GMT 1
Jeg fik penge til min konfirmation, ca. 6.6k .. fik et job efter sommerferien sidste åar. gav okay til at holde mit beløb på over 6000... så fik jeg en syre omgang og blev fyret -_- Havde et job hos min genbo november-januar gav skide godt, men varede kun den periode.. det er det eneste tidpunkt på hele året jeg kan tjene penge x.x og bruge resten af tiden <.< en overgang fik jeg en ti'er om ugen *HURRA!* det gik over efter 3 år -_- og det bliver man ikke rig af.. jeg mangler seriøst et job ret groft for at kunne leve et liv med oplevelser !
|
|
|
Post by Ripper on Oct 3, 2005 13:16:53 GMT 1
Jeg har ingen indkomst ud af hvad min far eller mor kan finde på at give mig... Er en røv til at bruge mine penge på alt muligt ragelse (gælder ikke for Rarin!) Nu har jeg knap 200kr på min konto... Jeg skal virkelig have fundet et job snart :S
|
|
|
Post by Ripper on Oct 3, 2005 13:18:29 GMT 1
Edit: De penge jeg fik fra min konfirmation blev splittet, 7000kr til min opsparing og 7000kr til min konto.... Huuuurtigt brugt T___T Det med at se noget man gerne vil have.... Noget rod.... Siger tit til mig selv "Har du brug for det? Vis ikke, så skynd dig væk!"
|
|
|
Post by Dina on Oct 3, 2005 14:54:55 GMT 1
Det kan godt se ud som om vi har en del herinde, der godt kunne trænge til et job eller 2! XD
|
|
|
Post by miki on Oct 3, 2005 17:41:18 GMT 1
hehe.. Dina.. hvis bare du finder et der gir godt nok så nøjs dog med et
|
|
|
Post by Angelica on Oct 4, 2005 19:58:25 GMT 1
Ja, det med økonomien er et omtåligt emne, spørgsmålet er hvordan sådanne nogle fattigrøve som mig får penge. Indtil videre har jeg det ganske simpelt; har jeg brug for det? Hvis det er nej, som det oftes er, så køber jeg det ganske simpelt ikke, hvorfor skulle jeg? Det jeg oftes kommer til at bruge penge på er jo faktisk mad. En yogurt fra kantinen, en juice, en kop kaffe, o.s.v. Det kan sagtens udværes, så jeg køber det ikke længere. Jeg har ikke brug for den mad, det er kun luksusfornemmelser som bedrager mig. Så hellere æde et æble mere og svømme videre. Det jeg ellers bruger penge på, er sgu ikke så pokkers meget. Så ved ikke længere at købe mad ude, sparer jeg nok en hel del. Sådan er det sgu bare. Jeg har tre job, et fast om torsdagen og så to, som kommer når der er brug for mig, og ingen giver nok. Så jeg må spare, jeg kan ikke bare tage et job mere, så dør jeg nemlig. Slut. Løsningen på vores økonomiske problemer er simpelt, et enkelt spørgsmål.
|
|
|
Post by miki on Oct 5, 2005 1:52:05 GMT 1
kan der jo trods alt værer noget om Angelica, meeeen hvor mange er i stand til at tage det spørgsmål frem hvergang.. jeg mener.. jeg "behøver" ikke en dollfie. men vil stadig gerne spare sammen til det.. jeg "behøver" ikke altid nyt tøj.. men vil da gerne have det når nu min mor betler det.. men stadig.. vi skal jo nok tænke os om en ekstra gang før vi køber det vi nu lige har slået øjnene op for. den er jeg med på..
|
|