|
Post by Ripper on Oct 6, 2005 12:09:29 GMT 1
Som du ved, så gøre jeg rent hos min søster pisse hårdt og så lavt lønnet at det er lige gyldigt u.u
|
|
|
Post by miki on Oct 6, 2005 14:23:56 GMT 1
hehe.. jeg glæder mig bare til at have penge på lommen igen u.u;; er virkelig lidt løs for det <.< sidder blot og venter på at November skal begynde
|
|
|
Post by Dina on Oct 6, 2005 16:28:56 GMT 1
Tja... Det er ikke mange folk der har pengene til at købe liige hvad de ønsker. Tror de fleste godt kunne bruge lidt flere. Men altså, man må jo arbejde for pengene! Kunne da godt tænke mig at jeg havde penge, men jeg syntes egentlig jeg er heldig. Det kunne jo være så meget værre! Tænk på de lande, hvor man over hovedet ikke har noget? Jeg ved i har hørt den før, men alligevel... Så i skal bare knokle på, for at få penge! XD
|
|
|
Post by latitia on Oct 7, 2005 11:26:38 GMT 1
Åhh penge .. Giv mig ! Er i pengenød for tiden .. Har godt nok arbejde. Men det kun ca 1000 i mdr, lidt over eller under .. Har min telefonregning og mine smøger i fast udgift hehe Skal til 18 års fødselsdag på fredag Min bedste veninde har snart fødselsdag og det har Maiken også .. Og så er det snart JUL :? Plus de har alt det fede tøj i H&M som jeg overhovedet ikke har råd til TUUUUD !
|
|
|
Post by miki on Oct 7, 2005 19:30:31 GMT 1
har lige fundet ud af at jeg har igrunden over 7000kr på min konto som jeg kan bruge af.. oaky. skylder mor 3.4, men så har jeg stadig lidt over 4000 tilbage.. har råd til en dukke hai, men må ikke bruge dem for moooaaar -_-
|
|
|
Post by Dina on Oct 7, 2005 20:13:25 GMT 1
Tja... Se det på den gode side, du mangler da ikke så meget? XD
|
|
|
Post by Frost on Oct 7, 2005 21:40:08 GMT 1
der er også penge at spare ved at købe gammeldags gardiner i genbrugs butikker og tage blonderne af og bruge dem på tøj... det er ofte en del blonde af god kvalitet til meget små penge... med økonomi handler det ofte om at være kreativ...på flere måder
|
|
|
Post by miki on Oct 7, 2005 21:50:36 GMT 1
Helt afgjort.. ville bare ønske min mor ville bakke op om mig hvis jeg lavede mit eget "firma" en eller anden lille online biks-thingy <.<
|
|
|
Post by Frost on Oct 7, 2005 21:58:23 GMT 1
hvad ville du sælge? det kan ellers anbefales, man tjerne måske ikke så meget, men det er også hyggeligt
|
|
|
Post by miki on Oct 8, 2005 0:09:29 GMT 1
ved ikke helt endnu.. men hvad kan jeg.. jah.. tegne.. kan designe lidt tøj, men hvem gider købe design (ubrugelige) af en 14årig <.< og ja. er sku da hygger XD
|
|