|
Post by miki on Oct 5, 2005 1:54:33 GMT 1
Og endelig. det er da nk rarest at have et job så man kan spare penge sammen. måske finder man jo noget en dag mean enten bare MÅ ha elelr bare M;Å eje.. hvemved.. måske giver en konto "overskud" så man kan ligge noget til sin børneopsparing ^^' (dem der endnu er unge nok til at ha en) Jeg har skue ikke alverden på Dén konto lige nu.. en jah.. jeg ved faktisk ikek hvor meget o.o mwn har da også tid endnu, men den er jo også vigtig ^__^ så penge er ikke kun for fornøjelser venner !! også fremtiden
|
|
|
Post by Ripper on Oct 5, 2005 8:14:04 GMT 1
Du som har job, og sad og talte penge i går -___- jeg har ikke en gang råd til et rundstykke T___T Sny.... Men nu håber jeg at der er nogen der er intereseret i den kjole, for vil gerne have den solgt.... Eventuel smykket, nu når du desværre ikke har huller i ørene.... Men jeg skraber lidt sammen som jeg så kan få solgt :3
Keep an eye on the sale for goodies ;D
|
|
|
Post by Frost on Oct 5, 2005 8:52:36 GMT 1
hmmm jeg spare utrolig mange penge ved at købe tøj i genbrugs forretninger og på loppemarkeder og så costumize til mine egne ønsker...
|
|
|
Post by miki on Oct 5, 2005 12:09:49 GMT 1
Frost<< HURREY FOR GENBRUG XD *siger den stærke tilhænger af rødekors* <.<
Ripper<< er sikker på du får den solgt. :3 og skal nok få de huller i ørene en dag <.<
|
|
|
Post by Noir on Oct 5, 2005 19:30:07 GMT 1
Jeg ved godt at I alle brokker jeg og det på sin vis også er retfærdigt nok... meeeen.... I får lommepenge og I kan få et arbejde efter skole og I behøver ikke spekulere på om I nu også har råd til at betale el-regningen og om I mon har råd til at købe en liter mælk i netto....Alt hvad jeres lommepenge behøver gå til er "sjov og ballede". Ej jeg ved da at de ikke er sådan.. Men der er sgu ikke råd til de ting I gerne vil ha, når man, som mig, skal spare på vandet og ikke spise for meget for at ha råd til at betale huslejen..
|
|
|
Post by miki on Oct 5, 2005 20:52:10 GMT 1
Noir<< Undskyld noir. men vi når alle det stadie hvor vi skal lærer at bruge hovdet.. her kan du jo f.eks lære os lidt om hvordan vores liv bliver når man flytter hjememfra og pludselig skal tænke selv..
|
|
|
Post by Noir on Oct 5, 2005 20:59:45 GMT 1
Noir<< Undskyld noir. men vi når alle det stadie hvor vi skal lærer at bruge hovdet.. her kan du jo f.eks lære os lidt om hvordan vores liv bliver når man flytter hjememfra og pludselig skal tænke selv.. Undskyld hvis jeg virkede lidt strid Undskyld.. Det var bare gået op for mig at jeg lige havde brugt en del penge på noget tøj i dag og ikke rigtig har så mange. Nok til at klare resten af måneden, men derudover er jeg SÅ bange for at blive smidt ud af skolen efter at ha været sygemeldt så længe.. er ved at være klar til at komme tilbage, men jeg tør næsten ikke, er bange for hvad folk skal tænke når jeg kommer tilbage... Er bare så bange for pludselig at stå uden penge. Overvejer at finde et fuldtidsjob noget tid og så sætte min uddannelse på pause... suk... Ved godt det var OT, men ville lige foklare!
|
|
|
Post by miki on Oct 5, 2005 21:15:49 GMT 1
Det er helt okay Noir. ser dit problem klart og tydeligt.. Jeg er blevet ret glad for min DS igen og vil gerne have det nye spil der kommer her i oktober, men har dårligt råd da jeg lige HAR købt et.. Men på lørdag kommer fars familie inklusiv min lille kusine.. får så det nyeste spil for at passe hende ^__^ så småjobs kan værer en succese o.o
|
|
|
Post by Ripper on Oct 5, 2005 23:04:37 GMT 1
Alle har deres problemer med penge... Alt efter forbrug :S Jeg får lommepenge vis jeg er heldig... :S
|
|
|
Post by miki on Oct 5, 2005 23:40:30 GMT 1
Jeg fik engang. men tiden ændre sig. nu kal jeg arbejde for min mor for at knokle lidt af mine lån af der x.x;
|
|