ShadowRose unlogged
Guest
|
Post by ShadowRose unlogged on Oct 17, 2005 21:03:39 GMT 1
uih.. gloede lige tøj på nettet og fandt ud af (well.. måske er jeg langsom?) at det allerede er ret så stort i England.. så på vej, det er det da. Men langsomt.. sådan er det jo med alting
|
|
|
Post by Dina on Oct 18, 2005 15:58:52 GMT 1
Ja selvfølgelig... Man kommer nok til at vente mange år endnu, før GL er blevet nogenlunde ubredt i DK! Jeg er egentlig lige glad med om det bliver udbredt! Man gå jo med det fordi man syntes stilen er smuk...
|
|
|
Post by Angelica on Oct 18, 2005 16:24:17 GMT 1
Enig med Dina.
Og ellers er det jo mega ligemeget, på sin vis da også hyggeligt, hvis det aldrig bliver så udbredt igen: Så er det vores egen lille ukendte stil.
|
|
|
Post by Dina on Oct 19, 2005 0:30:42 GMT 1
Jah... For egentlig... Vi ville jo ikke gå i GL tøj, hvis ikke vi kunne lide at folk kiggede. De må gerne glo! For de betyder ærlig talt ikke noget! Hvis der lige pludselig rendte en milliard GL'er rundt, ville man nok ikke syntes at det var lige så sjovt at gå i tøjet!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 20, 2005 12:11:39 GMT 1
Jeg ser da frem til at se folk i GL på gaden... Så fedt... Kan godt være at der blvier stirret men det er ligesom klart når man skilder sig ud fra de andre.... Men det er vildt fedt
|
|
|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 11:25:11 GMT 1
Dina: jeg tror helt ærligt, at hvis GL bliver så udbredt, så kommer der en anden stil og den griber helt sikkert dem, som vil skille sig ud. Så går der noget tid, den nye stil udbreder sig og GL forsvinder. Nu er den nye stil kendt af alle, så kommer der en ny. Sådan fortsætter det.
|
|
|
Post by Ripper on Oct 21, 2005 11:28:29 GMT 1
Helt enig. Men som I sikekrt også ved, så kom tredser moden også tilbage. Jeg vil kalde det en cirkel... Går der tilstræklig mange år, så kan det være at GL kommer til bare... Det der også kører meget af er den Victorianske stil. En tin er sikkert, det uddør aldrig, det gemmes bare væk, tror jeg man kan kalde det. Men noget så specielt fanger rigtig nok folks opmærksomhed, og man kan ikke bebrejde nogen for at ville klæde sig lgie sådan. Men ja, der kommer en dag, hvor et alm. klædt menneske ville se forkert ud i mængden af kun GL'er ^_____^;
|
|
|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 11:56:28 GMT 1
Ripper: Enig.
Omkring med tøjmode og ringe; evolution. Det kalder jeg det, for det er hvad det er. GL er faktisk en evolution af noget andet, jeg går ud fra rokokostilen med blonder og pufkjoler. Så blandet op med 50'erne og lidt 70'er-sko er den tilpasset nutiden. Vi kan løbe i den, gå rundt og trække vejret. Meget kommer igen, går sin vej, kommer igen. Bare det er godt nok.
|
|
|
Post by Ripper on Oct 21, 2005 12:06:55 GMT 1
*thumbs up* Total enig, kender bare ikke til fancy ord som "evolution" *sweatdrop* Men GL: Gothic: Gotisk, sort, dystert... Lolita: Cute, blonder, kjoler...
Man kan jo dele det op som man vil... Vil næsten sige at jeg er 100% procent sikker på at der er IKKE en eneste stil i hele verden som ikke har haft inspiration fra noget...
|
|
|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 12:13:46 GMT 1
Yup, det sagde min søster også til mig, dengang jeg ville reklamere lidt for GL's unika. Hun er en vis ung dame.
|
|