ShadowRose unlogged
Guest
|
Post by ShadowRose unlogged on Nov 2, 2005 18:12:52 GMT 1
Uhm.. ved ikk om jeg ikke ville gå i GL tøj hvis folk ikke kiggede. Bryder mig faktisk ikke om for meget opmærksomhed - selvmodsigende i know. Men jeg går bare i det tøj jeg synes er flot, det være GL, gothic eller noget helt tredje. Hvis jeg vil have en flamingokljoe på i skole gør jeg dét! (dte har jeg faktisk gjort) Synes ikke man skal vælge en stil FOR at skille sig ud, at man kommer til at skille sig ud med den stil man vælger kan man vel ikk gøre for?
|
|
|
Post by Dina on Nov 2, 2005 20:21:09 GMT 1
Nej... Selvfølgelig vælger man stilen fordi man kan lide den, og man syntes den passer til sig selv! Hvis ikke man gør det, bør man ikke have stilen! Så er det jo bare... falsk!
|
|
|
Post by Angelica on Nov 3, 2005 21:56:42 GMT 1
Jeg er netop ved at sy en nederdel af en gammel 80'er sweater, og den kommer til at skille sig lidt ud, omend omdanne mig lidt til en af de dersens piger med slidte jeans og for store sweatre, uredt hår og røjserer. Men jeg vælger at lave den nederdel af den simple grund, at jeg godt kan lide stoffet og kan se nederdelens behagelige muligheder i det, ikke for at blive en af den slags røjsertøser. Præcis sådan har jeg det med næsten med GL, jeg kan se dets mere eller mindre behagelige muligheder. Self' er det også interessant med folks reaktion.
|
|