|
Post by Ripper on Oct 28, 2005 22:50:17 GMT 1
OT, b.la. om biseksualiteten, har desværre fyldt de forkerte tråde så tænkte jeg ville flytte det hertil.
Folk kan fremover skrive her om deres meningen og diskutere.
|
|
|
Post by Ripper on Oct 28, 2005 22:51:31 GMT 1
Hmm... Jeg har nu altid bare accepteret det. Altså, hvad kan jeg gøre ved det? jeg er sådan, og folk må bare lære at leve med det... Også selvom det nok kan komme til at gøre ondt! Jeg har altid haft en svag sjæl for andres meninger og har tvunget mig igennem livet med andres beordringer... Måske derfor min far er så tosset på mig for tiden; har totalt forandret mig
|
|
|
Post by Dina on Oct 28, 2005 23:07:52 GMT 1
Rigtig fint at du lavede denne tråd! Den manglede vi helt klart! ^_^
|
|
|
Post by Ripper on Oct 28, 2005 23:18:17 GMT 1
Tjo følte til sidst at jeg var skyld i alt OT'en så skyndte mig at flytte det her til!
----
Biseksuelitet er aldrig et færdigt afsnit! Meningerne dannes med erfaringerne, og hvad der sker ude fra og inde fra... Jeg er somsagt lettere frustreret for tiden... Ikek at det er dårligt, men jeg har gjort mig tanker med ting der sker nu, og hvad jeg kan erindre fra mine tidliger år...
|
|
|
Post by Dina on Oct 28, 2005 23:21:58 GMT 1
Har selv skrevet alt for mange OT beskeder her for tiden! >_<
Men... Selvfølgelig tænker man meget over det! Det er jo klart! Godt nok, er jeg mest til mænd. Hvis der var en hot kvinde foran mig, og så en hot fyr, ville jeg nok tage fyren! Men på den anden side... Det er kun fordi jeg ikke kender dem! For mig, er det personligheden der tæller!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 28, 2005 23:27:40 GMT 1
Vis der på noget tidspunkt indføre et forhold hvor udseendet kun træder i kraft, så er jeg på renden til udbrud! Hadernår folk de skal bedømme på de ydre! Selvom Miki straks vil give mig slag for dette så synes jeg hun er så smuk, men det var før at jeg overhovedt så hende på webcam at jeg forelskede mig i hende... Hun er sgu speciel, seriøst, hende vil jeg ikke meste... Hun direkte fejede fødderne væk under mig x.x Kan da huske de piger jeg har været lun på... Deres fnisen jeg syens var tiltrækkende... Men det var tant og fjas de altid var ude på... Self viste de ikke jeg havde min interresse... Min Miki her, gosh... o.o; Jeg aner bare ikke havd jeg skal stille op... Jeg er knald forelsket x.x
|
|
|
Post by Dina on Oct 28, 2005 23:31:41 GMT 1
Det er jo godt at høre! Kærligheden er en underlig, foruroligende & fortryllende ting. man skal passe på den! Og... Stort set alle dem jeg har været forelskede i, var på grund af personligheden. Har det med at forelske mig i folk som andre folk ville kalde "nørder". Dem som f. eks. startede som en af mine bedste venner, og så bare udviklede sig! Tja... sådan er jeg! ^_^
|
|
|
Post by Ripper on Oct 28, 2005 23:36:58 GMT 1
Kender det... Men det er så positivt! Prøv at tænk på alle dem der ikke ville elske dem vis der ikke fandtes nogen der var ligeglade! Jeg elsker personen for dets smukke indre som jeg kan se... Havde på et tidspunkt enn mindre crush på en pige der hed Nanna... Synes hun var så kær, og så åben over for mig... Og vi kender hinanden fra barndom... Hun er flot ja men vigtisgt af alt, så gav hun den gnist med sit humør, og hvordan hun var sig selv... Det er så vigtigt, og var så glad da hun fik kæreste på! Hun gik med bøjle, var lav og havde lidt utjekket hår... Men hun fandt det hun fortjente for at se over alt det og så bare være sig selv
|
|
|
Post by Frost on Oct 29, 2005 5:32:27 GMT 1
hmmm tjah... der gik rigtig mange år før at jeg forelskede mig, ved ikke hvorfor... men jeg har været lun på både kvinder og mænd i mine teenage år... har kysset med andre kvinder og blevet tændt af det, men aldrig haft sex... men der skulle en kikset nørd til at feje mine ben væk... pjevset, computer elskende, uerfaren,bebrillet, behåret og den tørreste humør jeg nogensinde har været ude for (han blev hurtigt døbt Tvebak fordi at han var lige så tør) og ham holder jeg mig til... det er ikke udseendet det handler om, men personen der gemmer sig bag facaden...
|
|
|
Post by Angelica on Oct 29, 2005 10:43:02 GMT 1
hmmm tjah... der gik rigtig mange år før at jeg forelskede mig, ved ikke hvorfor... men jeg har været lun på både kvinder og mænd i mine teenage år... har kysset med andre kvinder og blevet tændt af det, men aldrig haft sex... men der skulle en kikset nørd til at feje mine ben væk... pjevset, computer elskende, uerfaren,bebrillet, behåret og den tørreste humør jeg nogensinde har været ude for (han blev hurtigt døbt Tvebak fordi at han var lige så tør) og ham holder jeg mig til... det er ikke udseendet det handler om, men personen der gemmer sig bag facaden... Sødeste Frost! Kan godt lide den måde du frembringer det på! Det er sgu den sødeste forklaring længe *Er glad for at min søde naturheks er lykkelig*
|
|