Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 29, 2005 11:21:26 GMT 1
jeg har selv haft mange kærester...men det er først nu jeg føler det er kærlighed i mit forhold. jeg møde Lars til j-popcon og jeg synes han havde den mest fantatiske udstråling som jeg blev vild forelsket i med det samme. jeg troede dog at hende han cosplayede med var hans kæreste viste det så det ikke var. Fik først taget mig sammen til skrive til ham efter 4 måneder. vi har kommet sammen siden omkring slutningen af sommerferien. og det er første gang i mine forhold at jeg har kunne mærke at min kærlighed ikke blev mindre måned efter måned. men stærkere jo længere tid jeg er sammen med ham
|
|
|
Post by Dina on Oct 29, 2005 11:56:57 GMT 1
Ej hvor godt Degu! ^_^ Og jah... Frost, det var da godt nok den bedste forklaring jeg nogenisnde har hørt! XD
|
|
|
Post by Frost on Oct 30, 2005 9:50:36 GMT 1
|
|
|
Post by Angelica on Oct 30, 2005 20:50:31 GMT 1
*Krammer Frost igen* -Du fortjener at være lykkelig med dit gode hjerte.
|
|
|
Post by Ripper on Oct 31, 2005 11:38:00 GMT 1
|
|
Remi
Tokyo Wannabe
|
Post by Remi on Nov 11, 2005 19:28:48 GMT 1
Jeg har aldrig haft en kæreste.. Men det at være forelsket er noget rigtig dejligt noget.. selvom det nogle gange kan gøre forfærdeligt ondt.. så burde man virkelig tænke på de gode tider man har haft sammen... jeg har nogle forskellige jeg er lune på, begge køn, og selvom jeg ved at de aldrig vil føle det samme for mig, som jeg føler for dem, har man jo lov til det.. Når jeg ser dem sammen med en kæreste, bliver jeg en smule jealoux, men jeg kan alligevel ikke lade være med at være glad på deres vegne. De har det godt, og ja, det er godt. Jeg finder jo også på et tidspunkt "den eneste ene". altså en der virkelig slår benene væk under mig.. den dag ser jeg meget frem til...
Og nok som de fleste andre her inde, så føler jeg også at det er personligheden der tæller.. Måske er de vildt nørdede, eller grimme, men hvis man først lære dem at kende, kan de være guld værd. Frost, din historie er virkelig sød og jeg er glad på dine vegne.. ^__^... Det er ikke udseenet der tæller.. det burde en masse virkelig lære.. mange tager efter "uhh.. Hun/Han ser virkelig godt ud.. Jeg er forelsket". eller noget i den stil.. selvom det dog ikke gør noget hvis dem man elsker er pæne udad til, så er det det indre der tæller!.. og det er også tit det der gør at man ser dem som pæne, smukke, flotte, atraktive, eller hvad man nu vil kalde det...
Indre skønhed er guld værd.. og hvis man kigger efter, er det i alle.. nogle viser det ved at være dem selv, andre skal der graves lidt i...
Urgh.. sikke en smøre... x.X.. håber ikke jeg gentog migselv eller andre for mange gange x-x;;
|
|
|
Post by miki on Nov 11, 2005 21:08:13 GMT 1
Kærlighed er et svært ord at, ja, sætte ord på, hvordan kan man beskrive ordet "kærlighed", hvad betyder det. Mig og Cordell har diskuteret det emne, og kan sku ikke rigtigt finde ud af svaret. Kærlighed har fprvirret mig hele mit liv igennem, altså. der er jo altid børnehave kæresterne, det var jo bare sødt, og bare for at prøve, men den mere seriøse del af mit liv skete da jeg fik mit første kys.
Jeg troede virkelig på at han kunne lide mig, men han var vel lidt. desperart. han tog ihvertfald en anden der pludselig var bedere end mig.. jeg ved ikke hvad der skete i hovedet på ham , men fortryder mit første kys så inderligt at det brænder på mine læber endnu.
|
|
|
Post by Dina on Nov 12, 2005 10:15:00 GMT 1
Fuldstændig rigtigt Remi! Og desuden... Hvis man virkelig elsker nogen, er man også glad når de er lykkelige. Også selvom det er med en anden end en selv. Måske er man lidt nede indeni, men at se dem glade er bare så smukt at man ikke kan lade være med at smile. Der er ikke mange der kan det, men jeg har fundet ud af at jeg kan! XD Og når man først er blevet forelsket i det indre i den person, så kan man ikke lade være med ar syntes at personen er den smukkeste i verden! Dèt er kærlighed! ^_^ Jeg tror ikke på kærlighed ved første blik. Måske hvis man har skrevet sammen over nettet, og nærmest har lært hinanden at kende. Men hvis man bliver forelsket ved første blik, så beviser man jo at man går efter udseendet! Alle kigger efter folk der er lækre! Men det er jo bare ens lyster! Det har faktisk ikke så meget med kærlighed at gøre, som de fleste tror!
|
|
|
Post by Crashed Mirror on Nov 15, 2005 19:12:05 GMT 1
Hvis man er uheldig med kærlighed kan jeg snakke med.. kender ingen udover mig selv der kan dumme sig SÅ groft igen og igen T__T barefordi man får en nedtur skal man nok lige for vristet et "ægteskab" af krogen, vil nogen prøve? jeg kan sikekrt snilt gører det igen -_- Ripper ved hvad jeg taler om, det var hende det sidst gik ud over da jeg skulle dumme mig, og var noget forbandet bæ. for elskede hende virkelig. og gør jeg stadig Ripper. vil bare have dig til at vide det, men jeg duer ikke som kæreste, jeg er.. evnesvag på det punkt, og ikke værd at samle på. hvis jeg får lov at komme med til TD-connen og du også kommer, tror jeg seriøst jeg får svært ved at se dig i øjenene. ikek fordi jeg er bange for dig, men skammer mig bare helt afsindigt over alt det jeg har trukket dig igennem T__T
Ikke mindst de andre der har hængt på mig.. hold da kæft x.x;
Citat" hvorfor skal du altid vælge dem du ikke kan få" citat slut
Ja hvorfor fanden skal jeg det, enten ødelægger jeg dem, eller også ødelægger jeg mig selv til de ikke kan klare mig mere T__T har knust hjerter, flere af gangen.. kald my player.. jeg ved det.. men jeg.. kan ikke lide at såre folk, og har de først vist følelser for mig vil jeg ikke bare lave svirpet med hånden og sige N'DAAAH og så gå.. jeg kan ikke lide det..
mit andet problem der nager mig er, at jeg på en eller anden måde har en bindende personlighed på folk (alt efter hvad jeg har lagt mærke til) som simpelthen gør at folk ikke tror mig når jeg siger de ikke må stole på mig, eller for den sags skyld når jeg beder dem om at lade være med at elske mig.
den ting har ødelagt mig mange gange og får mine mest depresive sider frem.. tag hensyn.. please...
|
|
|
Post by Ripper on Nov 15, 2005 21:39:35 GMT 1
Og du ved godt hvor højt jeg elsker, eller elskede, dig... -_-
|
|