|
Post by Dina on Nov 16, 2005 13:34:57 GMT 1
Det lyder jo som mig Miki! (Sådan da) Forelsker mig ikke særlig tit, men når jeg gør det er jeg virkelig forelsket! Men samtidig... Hvis jeg er forelsket i nogen er jeg det i lang tid! Og så er det for det meste også en jeg kan være mig selv med. En der får mig til at føle at alle andre er ligegyldige! Og det er bare for det meste piger! Ved ikke hvorfor, men sådan er det! Og så er jeg vildt dårlig til at slå op! Har ikke haft mange kærester, over hovedet ikke... Men hader seriøst at slå op! Venter bare altid på at den anden person gør det! XD
|
|
|
Post by BlackSwann on Nov 18, 2005 12:35:31 GMT 1
Jeg melder pas. Vil simpelthen ikke diskutere dette emne, da jeg er en knold o__Ô Jeg gider ikk kærligheden mere. Desværre! Jeg vil hellere bruge tiden på at nyde mine venner, og passe på mig selv. Men er da naturligvis glad for alle jer andres vejne
|
|
|
Post by Noir on Nov 18, 2005 12:40:30 GMT 1
Jeg melder også pas så... Jeg har vist slet ikke deltaget i denne tråd og kan ikke se hvorfor jeg skulle. Den har ikke noget med resten af forummet at gøre. Det er helt ok at den er her, det er bare ikke det jeg gider bruge tid på. Er træt af folk der sidder og whiner over dumme ting (ikke at jeg siger at dette er det).... Men det meste af dette er ret irrelevant for mig, fordi der er den aldersforskel som der jo er. Mine kæreligheds-problemer er af en helt anden art, og jeg ville da gerne tale om dem, problemet er at af en eller anden grund blir visse folk MEGET forargede hvis man taler om lidt for meget. Vi er jo ikke Sex & the City... Desværre..
|
|