|
Post by Ripper on Oct 17, 2005 17:25:21 GMT 1
Min dagens make-up... Den samme som fra igår, og forgårs XD
|
|
|
Post by Dina on Oct 19, 2005 1:05:37 GMT 1
I hverdagene går jeg også bare med det samme. Har rigtig lidt tid om morgenen, så tager bare den hurtigste løsning, men dog med et okay resultat! Lidt mascara kan gøre underværker! XD
|
|
|
Post by miki on Oct 20, 2005 0:32:03 GMT 1
Selvøm man har travlt om morgenen (SOM MIG) sys jeg, at hvis man skal, så må man ikke kun tage eyeliner på. det finder jeg for gothich istedet for GL.. så heller snuppe en øjenskygge, pensel, eyeliner og mascara, så kan man altid ligge noget der er overkomeligt når man kommer i skole X3.. altid en løsning på alle problemer <.<
|
|
|
Post by Dina on Oct 20, 2005 10:52:13 GMT 1
Det ser dumt ud til mig, hvis jeg kun har eyeliner. Jeg har ret lyse øjenvipper, så hvis jeg tag en sort eyeliner på, ser det helt forkert ud! XD
|
|
|
Post by BlackSwann on Oct 20, 2005 10:53:32 GMT 1
Dagens make-up tip:
Sort eyeliner på øjenlåget i en tynd og jævn streg. Lidt lyserød øjenskygge inde ved øjenkrogen, ved næsen. Sort eyeliner fra yderste øjenkrog indtil midten af øjet. Sort mascara! :0!
|
|
|
Post by Angelica on Oct 23, 2005 16:17:12 GMT 1
Dagen make up-tip hår-tip:
Gå i bad om aftenen, flet håret i to franske fletninger og lad det sidde der. Gå i seng, sov og vupti: håret er sat fra man vågner til man piller det ud om aftenen igen. Fang lige løse totter om morgenen med små hårklemmer.
Jeg bruger det især, hvis jeg skal i seng lige efter badet, da jeg ellers får verdens mest uregerlige morgenhår -og det er også selvom håret var tørt, da jeg gik i bad.
|
|
|
Post by Dina on Oct 24, 2005 16:01:27 GMT 1
Hvis man vil have mange krøller, skal man jo bare lave endnu flere fletninger! (Det afhænger bare af hvor mange man gider at lave + pille ud igen) XD
|
|
|
Post by Angelica on Oct 25, 2005 18:37:43 GMT 1
Rigtigt, men nu er jeg ikke vild med krøller, jeg er træt af mine, da de bliver så grimme (fordi jeg har kort hår!!!).
|
|
|
Post by Dina on Oct 25, 2005 20:04:08 GMT 1
Jeg ville gerne have dine krøller! XD Hey... Har faktisk ikke engang set et billede af dig med langt hår? Men sådan er det jo nok! Dem med glat hår vil have krøller, og omvendt...
|
|
kimmie
Tokyo Wannabe
kittteh kitteh..
|
Post by kimmie on Oct 25, 2005 21:04:44 GMT 1
Love the idea! XD
Har en masse ideer i mit hoved lige nu, og også lige fået købt et krøllejern ;_; <3 men er syg, så kan ikke poste nogen fotos ;3;
|
|