|
Post by Angelica on Nov 9, 2005 19:26:07 GMT 1
Mørk øjenskygge længst inde i øjelåget giver dybde, lysere ud ved øejnbrynet og tæt ved vipperne, får virkelig dybden og formerne til at blive tydelige.
|
|
|
Post by Ragdoll on Nov 13, 2005 17:53:34 GMT 1
ved godt det ikke er et tips, men..
er der nogle der kender nogle gode butiker med make up som ikke er alt for dyrt?
|
|
|
Post by Noir on Nov 13, 2005 18:00:56 GMT 1
ved godt det ikke er et tips, men.. er der nogle der kender nogle gode butiker med make up som ikke er alt for dyrt? TIGER!! Tiger har tit mange rigtig gode ting. Bl.a nogle runde "hjul" med 6 farver i, som både kan bruges på øjne og læber. H&M er også god og ikke så dyr!
|
|
|
Post by Ragdoll on Nov 14, 2005 17:45:10 GMT 1
^^ tak noir
|
|
wannabe
Tokyo Newbie
Life is a bitch, fuck it .
|
Post by wannabe on Nov 15, 2005 19:07:53 GMT 1
Noget jeg lige har hørt til en flot øjenskygge:
vælg 3 farver.(ikke nogen der minder for meget om hinanden!) det skal være nogen med markant forskel.. den lyse ligger du på hele øjenlåget, helt op til lige under vipperne. den mellemfarve ligger du fra globelinjen og ned mod øjet, den mørkeste ligger du på globelinjen og laver (evt.) et 'C' ind over øjenlåget. bagefter tag en børste, for eksmempel en til at lægge puder med, og børste lidt over øjenlågene, for at tone det ud, og Voila.. så er du færdig.!
|
|
wannabe
Tokyo Newbie
Life is a bitch, fuck it .
|
Post by wannabe on Nov 15, 2005 19:08:47 GMT 1
*vipperne= fra vipperne til øjenbrynets kant
|
|
|
Post by noclue on Nov 21, 2005 0:10:27 GMT 1
ved godt det ikke er et tips, men.. er der nogle der kender nogle gode butiker med make up som ikke er alt for dyrt? fed makeup i mange seje farver er teater makeup og det kan du købe på www.dramashop.dk ... alletiders bedste butik til den slags... ville gerne have vist jer hvordan jeg laver kæmpe dådyr øjne med masser af sort, men kan ikke finde ud af at ligge et billede ind og kan ikke forklare det uden
|
|
|
Post by Noir on Nov 21, 2005 12:17:27 GMT 1
ved godt det ikke er et tips, men.. er der nogle der kender nogle gode butiker med make up som ikke er alt for dyrt? fed makeup i mange seje farver er teater makeup og det kan du købe på www.dramashop.dk ... alletiders bedste butik til den slags... ville gerne have vist jer hvordan jeg laver kæmpe dådyr øjne med masser af sort, men kan ikke finde ud af at ligge et billede ind og kan ikke forklare det uden Når du lægger billeder ind skal du først sørge for at billedet allerede ligger et sted på nettet, fx www.photobucket.com Du skal nemlig bruge billedet URL-adresse. Når du så lægger billedet ind klikker du på knap nr. 4 i anden række (fra venstre af) så disse tegn kommer [/img] Imellem dem sættet du så billedets URL. URL HER [/img] Sådan gør man bare ^^ Du skal bare ikke bruge billeder fra tegnebordet.dk - For istedet for billedet kommer der bare en skilt om at man ikke må bruge deres eller sådan noget. Er du Noclue fra TB? Eller bare en anden med samme navn? ^^ Velkommen i hvert fald
|
|
|
Post by noclue on Nov 21, 2005 22:23:24 GMT 1
har egentligt en hel serie step by step billeder til dette look, men her får i bare det færdige billede 1, ansigtet tones med en meget lys foundation og puddres hvidt 2, øjenlågene dækkes af sort øjenskygge der trækkes lidt ud til siderne 3, der ligges en meget kraftig steg i sort under og over øjet 4, lidt sort skygge kommes under øjet i den yderste halvdel 5, et par store vipper klistres over øjet helt inde ved vippe roden, og et par mindre under øjnene et lille stykke fra vippernes normale placering - dette får øjnene til at se meget store ud 6, læberne tegnes op og farves -jo det er mig fra tb.. og mange tak for velkomsten... glæder mig meget til at bruge siden her
|
|
|
Post by Noir on Nov 21, 2005 22:33:51 GMT 1
Det er også hyggeligt at du vil være med Jo flere jo bedre Er glad for at kunne byde dig velkommen !! Billedet er super fedt! Det vil jeg prøve en dag !!
|
|