|
Post by Dina on Nov 22, 2005 9:39:31 GMT 1
Wow! Det er godt nok flot! Vil gerne prøve det, men kan bare ikke det der med kunstige øjenvipper! XD Nå... Øvelse gør mester! Eller noget i den retning!
|
|
|
Post by Angelica on Nov 22, 2005 15:30:07 GMT 1
Hvor er det egentligt, at man sætter de falske øjenvipper på? (altså hvor på øjet?)
|
|
|
Post by noclue on Nov 22, 2005 15:40:21 GMT 1
der hvor dine egne vipper sidder... eller der hvor du ville ligge en eyeliner
|
|
|
Post by Angelica on Nov 22, 2005 15:47:08 GMT 1
Jeg ligger en eyeliner på den våde kant, men jeg kan gætte mig til, at det ikke er der.
|
|
|
Post by noclue on Nov 22, 2005 15:50:26 GMT 1
ler... nej det er ikke der... så er det der hvor dine egene vipper sidder og så på ydersiden... det kan være lidt svært at sætte vipperne på selv de første par gange men øvelse gør mester
|
|
|
Post by Noir on Nov 22, 2005 15:52:06 GMT 1
Jeg ligger en eyeliner på den våde kant, men jeg kan gætte mig til, at det ikke er der. Hvis du lægger sort eyeliner på den våde kant.. så kommer dine øjne let til at se meget små ud. Du skal lægge lige under - eller nærmest imellem - vipperne..
|
|
|
Post by Angelica on Nov 22, 2005 15:56:56 GMT 1
Okay. Men jeg har jo store øjne, så jeg kan egentligt godt.
|
|
|
Post by Noir on Nov 22, 2005 15:58:54 GMT 1
Okay. Men jeg har jo store øjne, så jeg kan egentligt godt. Jeg synes ikk du har store øjne Men jo større jo bedre!!!! ;D Desuden ser det også pænere ud - så ser det ikke så vådt, ad og klistret ud
|
|
|
Post by Dina on Nov 22, 2005 16:18:57 GMT 1
På et tidspunkt gik jeg hele tiden med eyeliner! (Og MEGET af det) Men så fandt jeg jo ud af at det så grimt ud... Hehe! Ved godt hvor man sætter øjenvipperne, kan bare aldrig få dem til at sidde dér! >_<
|
|
|
Post by noclue on Nov 22, 2005 22:54:50 GMT 1
På et tidspunkt gik jeg hele tiden med eyeliner! (Og MEGET af det) Men så fandt jeg jo ud af at det så grimt ud... Hehe! Ved godt hvor man sætter øjenvipperne, kan bare aldrig få dem til at sidde dér! >_< en god hjælp til at få vipperne til at sidde rigtigt er at sætte dem på med pincet og en rosentræspind til at trykke dem ordentligt fast med... men man skal selvfølgeligt ikke være bange for spidse ting tæt ved øjnene... :S
|
|