|
Post by miki on Oct 12, 2005 23:21:51 GMT 1
Okay venenr frem med læbestift og eyeliner.. nu bliver det sjovt.. et sted for alle os med små sminkøser i maven Dette sted gælder både os selv OG ABJD'erne Hvis i har en ide i vil have bedømt eller måske vil *"cosplaye" en makeup, så føl jer endelig rie til at poste her. selvfølgelig hvis i vælger et "cosplay" så post da også billedet af original makeup'en Billed beskrivelser er vigtige.. tag gerne nogle ting trin for trin. som i "The Deep Lips", "Behind the lips" og "Makeover - Glæde". gode beskrivelser mangler man nogle gange.. så hvis nogen vil cosplaye jeres "ideér" eller dagligdag's makeup, så spørg endelig hvis i er i tvivl Jeg håber virkelig i kan komme med lidt bileldere til at smykke siden her lidt. kom så mine små sminkøser !!
|
|
|
Post by Noir on Oct 13, 2005 10:07:16 GMT 1
hviiiin! En god idé! Jeg vil i hvert fald lave nogle i weekenden tror jeg og så poste dem på søndag når jeg kommer hjem igen ;D
(Hvor jeg hader ikke at ha internet i den nye lejlighed)
|
|
|
Post by Daniel on Oct 13, 2005 10:10:58 GMT 1
Wow! Great idéa! I'll post some pics too, when I get a camera ^^;;
|
|
|
Post by miki on Oct 13, 2005 15:13:40 GMT 1
Noir: < glæder mig allerede.. skal også have lavet lidt snart.. en dag jeg er vågen vil nok værer en god Idé XP
Daniel: < Thank you ^__^ I'll ba happy to see what you can do!
|
|
|
Post by Dina on Oct 13, 2005 19:05:30 GMT 1
Uhh.... Spændende! Har ikke så mange idéer selv, men når andre får lagt lidt ind, skal jeg nok lægge hjernen i blød! XD
|
|
|
Post by Ripper on Oct 14, 2005 8:40:54 GMT 1
*Rynke øjenbryn* Kunne godt bruge nogle tips til lidt fancy work med eventuel eyeliner? Er så dum til make-up <.<;
|
|
|
Post by Dina on Oct 14, 2005 11:03:06 GMT 1
Hmm... kunne godt bruge lidt tips omkring øjenskygge, og stort set alt på øjenlågene! XD
|
|
|
Post by Susie Lambia on Oct 14, 2005 20:32:18 GMT 1
Hmm. My danish isn't good, but I'll guess that this has something to do with make-up. I'm not wearing much make-up, but I'll guess BlackSwann will post alot of pictures when I'm home with her ^^;;
|
|
|
Post by Noir on Oct 15, 2005 9:09:20 GMT 1
Det hedder jo dagens make up tip, så det skal være bare lige være en hurtig lille ting..
Hvis du har travlt og skal ud af døren - ikke har tid til make up, men gerne vil se lidt pæn ud. Så tag en gang rouge på øjenlågene og en smule mascara. Det er hurtigt lavet og ser sødt og pænt ud. Og så bare lige en gang vaseline på læberne. Håret kan du evt. samle i en rodet hestehale eller tage en hårbøjle på (den kan man ALTID bruge - så behøver man ikke engang rede sit hår!)
|
|
|
Post by Dina on Oct 17, 2005 0:07:14 GMT 1
Uhh.... Smart! Jeg har aldrig tid til at stadse mig sådan ud om morgen! (kender i den der med: "Liiiige 5 minnutter til?" Tja... Det gør jeg!) XD Og det der lyder ret nemt og hurtigt!
|
|