|
Post by Dina on Sept 21, 2005 8:05:29 GMT 1
Det er bare helt vildt ubehageligt når folk siger sådan! Specielt hvis de overhovedet ikke er tykke! "Jeg skal jo passe på formen!" .... Hvad!? Hvad blev der af ædekonkurrencer? Man burde næsten lave en for at vise at det ikke er giftigt at spise. Og det er synd...
|
|
|
Post by Noir on Sept 21, 2005 10:14:31 GMT 1
Jeg vil så lige deltage seriøst... Jeg synes jeg er for tyk. Helt ærligt. Og det er jeg også. Det er ikke så meget, men. Jeg har bare taget ret meget på... Engang var jeg 167 (det er jeg jo så også nu) men jeg vejede altså nogen og 40 kg.. Hvilket klart nok er ALT for lidt!!! Nu vejer jeg så for meget.. Men mit mål er at tabe mig via træning og så ellers æde som jeg vil... Der er ingen grund til at tage MAAAD (en stor glæde XD) ud af livet jo... Ripper.. Du lyder meget tynd, men, hvis du ikke er sulten er det fair nok. Bare sørg for at spise rigtig sundt når du så spiser så du får den rigtige næring
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 10:18:04 GMT 1
Jeg omtrent 65cm om livet... Men grunden til at jeg er tynd er sjovt nok fordi jeg er doven o.O Eller, noget.... Anyways, jeg er halv vegetar... Spiser ikke så gerne grise- og oksekød.... Helst fisk og fjerkræ... Elelrs så er det frugt og grønsager...
Nu i morgen, torsdag, skal jeg cykle fra Odense til Nr. Lyndelse (i kan tjekke Krak.dk - Holluf Pile til Nr. Lyndelse) Det er lige 25 kilometer eller noget. Og der kan jeg komme til at tabe et par kilo mere x.x; Skal nemmelig gøre rent hos min søster en gnag om ugen.
|
|
|
Post by Angelica on Sept 21, 2005 21:02:35 GMT 1
Alle: Almindelig normal fedme, som er så velkendt i USA og her, er selvfølgelig i orden at tabe, men som Mette siger, trænning! Trænning er virkelig et godt alternativ til stop-med-at-spise-ideen. For det første kan man stadig nyde mad, for det andet giver det ofte et bedre udseende end anorektikeren. Ripper: Du lyder mere sund, du gør det jo ikke fordi du vil et eller andet, men fordi du ikke er sulten. Du træner samtidig godt og grundigt, så din ernæring går jo til det fornuftige.
|
|
|
Post by Angelica on Sept 21, 2005 21:03:16 GMT 1
Desuden er jeg da også lidt på kur, men det er for at stramme lidt op. Men jeg er da for doven til at gøre så meget ved det igen, det kommer, på mandag. (luv Garfield).
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 21:05:04 GMT 1
Der er jo to ting ved trænining, som vi skal huske: - styrke - vægttab
|
|
|
Post by Angelica on Sept 21, 2005 21:10:22 GMT 1
Nemlig, jeg prøvede engang trænning med overarmene, (og kan da sikkert begynde igen) i den tid blev ikke bare mine arme, men også ryg, mave, nakke og balance styrket. Jeg skal da helt klart begynde igen. (Desuden er mavebøjninger og armbøjninger ikke så svære igen, man skal bare igang!)
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 21:12:19 GMT 1
Jeg cykler hvor jeg end skal hen for at få mine benmuskler styrket... Ellers så træner jeg nogle gange mine mavemuskler....
|
|
|
Post by Angelica on Sept 21, 2005 21:20:39 GMT 1
Netop, så lyder du jo sund nok.
Personligt holder jeg lige for tiden en pause for cykler og den slags, men det er simpelthen noget psykisk.
|
|
|
Post by Frost on Sept 21, 2005 21:43:29 GMT 1
før i tiden dyrkede jeg kampsport (kickboksning) og det endte med at jeg ingen bryster havde og folk troede at jeg var en knægt... så holdt jeg op igen... og selv om at jeg er så overvægtig som nu har jeg aldrig været så glad for min krop før...
|
|