|
Post by Dina on Oct 1, 2005 1:32:46 GMT 1
Nogle tror faktisk at man tager på hvis man er sammen med vennerne! "Jamen, vi købte vildt meget slik!" Jah! Men hvis det havde været en normal dag, havde nok været ude i køkkenet og tage noget vildt mange gange! Så hurra for ens veninder! XD (tja... Jeg skifter også meget med vægten! Derfor vejer jeg mig ikke så tit!)
|
|
|
Post by miki on Oct 1, 2005 12:17:54 GMT 1
*tænke og skriver kluntet ned* Veninder = slankekur ? ne ?
|
|
|
Post by Ripper on Oct 1, 2005 12:38:11 GMT 1
Hvad angår at man spiser mindre hos veninder; der tror jeg mere at jeg går til fadet XD
|
|
|
Post by miki on Oct 1, 2005 15:27:50 GMT 1
Ripper<< du er meget min far agtig XD mhans holdning er man skal spise en masse når man er ude og spise (ikke på resturant o.l) der er maden nemlig gratis..
|
|
|
Post by shadowrose on Oct 1, 2005 15:34:34 GMT 1
hmm.. synes det er ubehageligt at høre jeres hets mod folk der siger de synes de er for tykke. Folk der siger den slags har et psykisk problem. Man kan ikke bare stoppe den slags. I har jo selv kommet med eksempler på hvordan I selv har været ude for spiseforstyrrelser.. Hvis man har en spiseforstyrrelse tænker man ikke normalt. Det er en sygdom og det må man være bevidst om og tage hensyn til. Jeg synes personligt det er ok at folk siger at det vil de ikke spise fordi de vil tabe sig (hvis de er for tykke), for træning er IKKE den bedste vej til at tabe sig. Nøglen er at spise varieret (=sundt), undgå rent sukker (slik etc.) og spise mindst 5 gange om dagen. Dertil vil det selvfølgelig være sundt med træning. men man får intet ud af sin træning hvis man spiser usundt!! ville jeg lige pointere. Har selv haft spiseproblemer, men har aldrig haft et ønske om at være tykkere eller tyndere. Jo, når folk sagde jeg så syg ud fordi jeg var så tynd, så ville jeg self. gerne veje noget mere :/ Men er ikke SÅ undervægtig mere.. vejer kun 6 kg under det jeg mindst skal veje.. hmm, siger kun fordi det har været værre, prøver at tage på, men hver gang jeg bliver trist eller stresset eller på anden måde får det skidt, stopper jeg bare med at spise =/ ..mister lysten til mad
|
|
|
Post by Ripper on Oct 1, 2005 18:16:05 GMT 1
Der er jo ikke hver dag man får gratis mad XD
|
|
|
Post by miki on Oct 2, 2005 2:02:26 GMT 1
Ripper<< eller er sulten x.x
|
|
|
Post by Ripper on Oct 2, 2005 11:54:54 GMT 1
Miki > Også det... spiser dog heldigvis igen
|
|
|
Post by Dina on Oct 2, 2005 17:32:12 GMT 1
Shadowrose>> Det er rigtig nok! Gode ting du siger, som jeg syntes mange skal tænke lidt over.
Tja, hvis jeg træner er det fordi jeg vil komme i bedre form, ikke fordi jeg vil tabe mig. Så sjovt er det heller ikke, hvis man overhovedet ikke kan løbe! XD Men det er jo forskelligt hvordan folk ser på det! Jeg er ret depri lige nu, men jeg spiser alligevel. Men det er nok bare sådan noget. "Det kan være lige meget alligevel! Spiser det bare!". Det går over... det ved jeg det gør...
|
|
|
Post by miki on Oct 2, 2005 18:35:49 GMT 1
Ripper<< og du aner ikke hvor lykkelig heg er XD
|
|